• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Hade detta varit en bra spel laptop?

Kan du ge exempel på spel du tänker spela? Vilken linje går du i förresten?

Oj, den kan visst klara många krävande spel ganska bra :)
 
Jag har en exakt lika dan från John Bauer skolan det är min skoldator den är utmärkt den klarar av Grand theft auto Iv jallafall :D
 
Hp 6540b notebook, cirka 300 gb hård disk, 4 gb ram, windows 7 64 bit.

Link:
Hp ProBook 6540b Notebook Specifications.


Vet ngn om den e bra o spela på? Får en sådan gratis på mitt gymnasium. :)

Datorerna du får utav skolan ska inte spelas på ;)

Gick ut john bauer förra året

i 1an tycker man det är skit kul "WOOH!! egen dator i skolan, man spelar på rasterna etc etc men när du kommer upp i 2an (3an om du är seg på att mogna) så fattar du att det är bättre att hålla sig till studierna och det blir otroligt tråkigt att spela.
 
dom datorerna man får i skolan ska man bara jävlas med, hade en macskit när jag gick i nian och nu ska vi få en ny skitdator som dom sa vi skulle fått nu första veckan i 2an men det kommer säkert inte hända nåt föränn jag slutat 3an
 
Datorerna du får utav skolan ska inte spelas på ;)

Gick ut john bauer förra året

i 1an tycker man det är skit kul "WOOH!! egen dator i skolan, man spelar på rasterna etc etc men när du kommer upp i 2an (3an om du är seg på att mogna) så fattar du att det är bättre att hålla sig till studierna och det blir otroligt tråkigt att spela.

Jorå, fall man har en bra en :D

skolans datorer bgrukar väl alltid suga oftast?

Nja skulle inte tro det, eftersom att jag får skoldator, snart får jag en dator som tål CoD på högsta inställningar och WoW cata.. som är sjukt xD
 
Jorå, fall man har en bra en :D



Nja skulle inte tro det, eftersom att jag får skoldator, snart får jag en dator som tål CoD på högsta inställningar och WoW cata.. som är sjukt xD

Den vi hade va bra.. Klara wow, tibia, cs o massa andra spel (3 år sen så) den kosta ca 10k nypris

Man tröttna fortfarande efter ett tag, bättre att satsa på skolan än att spela spel. Sånt kan du göra när du kommer hem
 
Ni som får (låna) laptops genom skolan; ni går på friskolor eller?

john Bauer är friskola ja :p och man får datorn inte låna ;)

Eller om man hoppar av skolan innan man tar studenten så måste man lämna tillbaka den annars får man den.

Dock så får man datorer på vissa Komunala linjer också (iallafall där jag bor)
 
Last edited:
Jo, jag vet att John Bauer är en friskola, men det finns ju andra skolor som ger ut laptops (och då undrar jag om det är friskola eller inte) :p
 
Jo, jag vet att John Bauer är en friskola, men det finns ju andra skolor som ger ut laptops (och då undrar jag om det är friskola eller inte) :p

FInns både och nu förtiden ;) dock va friskolorna först (alltså smartast)
 
Den vi hade va bra.. Klara wow, tibia, cs o massa andra spel (3 år sen så) den kosta ca 10k nypris

Man tröttna fortfarande efter ett tag, bättre att satsa på skolan än att spela spel. Sånt kan du göra när du kommer hem

Klart o spela hemma, och det e det jag ska med den, för att denna datorn jag har nu, suger ordentligt. :p
 
Back
Top