• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Har någon haft en private server(WOW)?

Jag har haft en privat server... Men det blev rätt trist efter ett tag...
 
Jag har också haft en och ett tips från mig till dig är GÖR DET INTE!
 
Var GM på en privat server i något år eller så, men det blev snabbt tråkigt, och jag stack när det blev bråk inom staff, rekommenderar det inte, och som sagt, WoW är boring... :(
 
Håller med dig. Skulle det bara vara ett virus eftersom det är wow eller?


Har man en server med öppen port i, är det frittfram för en hacker att ta sig igenom. Om vi tänker oss en vägg som är till för att skydda dig, och du gör ett hål i väggen så att någon kan klättra in, eller ta sig igenom på något sätt, så vet du precis vad jag snackar om. Jag är säker att nästan alla (förrutom dem som är säkrare riktigt bra) har fått intrång försök med öppen port. Tro mig, jag vet mycket om datorer. Dessutom är jag inte otland's största noob som Zooro sa, det är nog snarare han själv.
Och nej, det är inte bara för att det är wow, sa jag det? Själv klart är det med allt som har med att öppna port med.
 
Back
Top