• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Hej Jag Söker En Svensk Spelare Som Vill Göra En Ot Med Mig Och Min Rl!!!!

sirspray

New Member
Joined
Dec 15, 2012
Messages
93
Reaction score
2
Location
Sweden
Hej! Jag och min rl tänkte börja göra en server vi behöver nån som kan göra items och lite såntdära :p Skriv till mig om ni är sugna på det!
 
Last edited:
Hej jag och min rl skulle göra en ot söker en till som vill vara med.
Vi behöver nånsom kan scripta fixa commands och lite sånt :) så baar msga om ni vill vara med!!!

Lägg upp detta i Swedish chat board istället för här.
http://otland.net/forums/swedish.27/

Bara där är det tillåtet att skriva på Svenska, så denna tråd lär ju tas bort snart :p
 
Eller så skulle man bara kunnna flytta den. Men modsen här på otland är ju bedrövliga så de lär ju radera istället.

Tycker de gör ett bra jobb, eller vad tycker du måste förbättras?
 
Tycker de gör ett bra jobb, eller vad tycker du måste förbättras?
Shit dem flyttade faktiskt tråden. Sick.

De kan ta flera dagar innan de flyttar/raderar trådar. Måste oftast reporta trådarna för att de ska märka något. Börjar bli riktigt drygt, gör så att forumet ser dött ut.
 
Shit dem flyttade faktiskt tråden. Sick.

De kan ta flera dagar innan de flyttar/raderar trådar. Måste oftast reporta trådarna för att de ska märka något. Börjar bli riktigt drygt, gör så att forumet ser dött ut.

Tråden borde väl ändå raderas/stängas eftersom att han redan gjort en till tråd om det här? xD

btw, det är väl knappast moderatorernas jobb att sitta och leta efter fel på forumet? tanken är att användare ska rapportera inlägg som de sedan ser över :p
 
Tråden borde väl ändå raderas/stängas eftersom att han redan gjort en till tråd om det här? xD

btw, det är väl knappast moderatorernas jobb att sitta och leta efter fel på forumet? tanken är att användare ska rapportera inlägg som de sedan ser över :p
Man ska inte behöva rapportera en tråd för att de ska flyttas/raderas nej. Det är inte så att det är ett jätte aktivt forum, inte så svårt att hålla reda på. Man ska inte behöva göra en ny från hela början utan bara att flyttas. Den som han gjorde sist kan isåfall tas bort istället.
 
Back
Top