• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!
  • 2026 staff recruitment is open! Check it out and consider applying!

Helvetes Internet

Nikodada

ƧнääиκƵ- TheWalkingDead
Reaction score
107
Ja tja xD, hmm... något konstigt med mitt internet nu i flera månader ... typ de började att fucka sig efter min bror hade haft en OT (fast den va ba uppe i 2 dar) och ja efter de så började allt lagga....

Innan kunde jag spela medans min bror ladda ner

Nu kan jag inte ens spela när min bror INTE laddar ner

Speedtest : http://www.speedtest.net/result/757490018.png

Fattar nt vad som är fel asså får kicks ibland men idag shit fick 30 kicks på 10 minuter på Pokemon online och på tibia med... samma med MSN ... vet ej om de andra ^^. så vet någon vad felet är plx säg får för i helvete lack på detta shitet :O

Jag har Startat om Router flera gånger = HJÄLPER NT

Prova Starta om Routern?

Vafan e de ja skrev sist på min post?..xD

Och varje gång ja ska logga in på pokemon så får ja "Disconnected from server (200002)"

sen testar ja igen så kmr ja in .. :S nått fucked up

Last edited by a moderator:
Pokémon Online grejen med "Disconnected from server (200002)" brukar oftast hända många fler än dig...

starta om routern

chill, reseta routern, de ska finnas en knapp på den elller en knapp i web läsaren som det står "Återställ till fabriks inställningar" eller nått liknande, det kommer att återställa routern till det den va dagen då ni fick den.

starta om routern

chill, reseta routern, de ska finnas en knapp på den elller en knapp i web läsaren som det står "Återställ till fabriks inställningar" eller nått liknande, det kommer att återställa routern till det den va dagen då ni fick den.

Asså typ ja gjorde de och sen efter så skulle man installera sin net, skrev in allt rätt men ändå så vill den inte, så nu kan bara 1 sitta vid datan och det går bara att ha internet på denna datan (min brors data) de vill inte funka på min laptop / min stationära data.. vafan ska ja göra O.o köpa ny router?

starta om routern

Funkar inte ._. nu kan ja bara ha internet på 1 data.. o de du sa på msn funka nt -.-" nu typ allt fucked up... skulle aldrig gjort de pff. xD skoja men iaf skit bra eftersom denna nya router e mycket bättre ;D

Last edited:
Asså typ ja gjorde de och sen efter så skulle man installera sin net, skrev in allt rätt men ändå så vill den inte, så nu kan bara 1 sitta vid datan och det går bara att ha internet på denna datan (min brors data) de vill inte funka på min laptop / min stationära data.. vafan ska ja göra O.o köpa ny router?

Fråga, din granne om dom har en router, vårt slog ner det åska, gick till grannen, och fick 100 mbit internet (a) ;)

Back