• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Hiho

Status
Not open for further replies.

Dexter

New Member
Joined
Dec 28, 2008
Messages
3
Reaction score
0
i want to be clear on somthing, Cuz alot.. ALOT of people say its illigal to power-abuse? is it? or is it just some random noobs that have nothing better to do than make up their own rules? Cuz power-abusing is a part of real tibia too.. The Strongest will always survive! So fuck you all that sed it was illigal if it isn't, Geeksnerdemokidsgocutyourveinsyoumufakkazinassyopolandrox







btw: hej richey, Skåne-Theo här! Carl~

Poo-Land, Get it? Hihihi
 
Last edited by a moderator:
Aww, Vilket sött litet retard.. Du är medveten om att 70% av alla export går igenom Skåne? Och om du nu tänker "Oh shit, om vi kapar bort skåne tar Blekinge den export-biten" Men jag tror inte din hjärna har kapacitet till och göra detta, Men även om den gjorde de så tillhör även Blekinge.. Eller ska ingå i Skåne, så jag menar att kapa bort 2 delar av Sverige och förlora den mesta av exporten för att ge oss till ett land där det är 16 på pubben, 16 för öl och sprit.. och jävligt nära till Christiania.. Trevligare poliser, Trevligare folk och framför allt, Högre löner.. så skulle de nog varit bra för alla Skåne bo, Jag har planerat att flytta till Köpenhamn då jag får en lya, Så det är bara en tidsfråga..

Så att ni skulle kapa bort er största export källa skulle betyda att du: Inte kunde få bra hasch/marijuana, Du skulle inte kunna få tag i vodka/öl/vin, Ja alla drycker med en viss alkoholmängd i, Du hade fått tag i lätt öl osv.. Och nej, Norrlands Guld görs inte i Norrland, Även om dom kanske har en fabrik där så görs Norrlands Guld på annat håll, Och skulle skåne inte varit där så hade hela Norrlands Guld fabriken fallit.. Så ta reda på fakta innan du börjar tjabba emot mitt fina län, Sen kan de ju alltid va roligt å säga "Skänk Skåne till Danmark" osv, men det är bara played out som fan och ingen från Skåne tar egentligen illa upp när någon säger det.
 
Last edited by a moderator:
käften bög o dra tillbaka till danmark din skåning!
stick ut från sverige jävla skåningar

Swedish: ... Även jag är skåning, tycker du att jag också ska dra till Danmark? Jag tycker att du skulle tänka efter lite innan du bara skriver.

English: Closing thread because it's not in english and there's too much flaming.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top