• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

[Hjälp] Hemsida

koitsalu

Banned User
Joined
Sep 27, 2007
Messages
562
Reaction score
1
Godkväll,
jag har gjort denna hemsida åt en server (seriosa.mine.nu) men ägaren var ej intresserad av skin:et så nu har jag ett skin som ingen behöver.
I alla fall så undrade jag om nån kunde hjälpa mig med att fixa/hitta något liknande script som man hittar i tibia's officiella hemsida, där man kan stänga/öppna en meny ruta.

Som ni märker är hemsidan ganska lång, på grund av alla länkar i meny:n.

Mvh//Max.
 
Last edited:
roflmao, säljer du skins? hahahahhaa lolx!!!!!!!!! joke of the week eller?

de finns faktist gesior tibia sidan, den har typ allt :eek: (det som behövs iaf) :p

kollade bilden nyss, det var inte mycket ändrat heller lolx! :| gör ditt eget tema på nicaw istället, roligare :p
 
roflmao, säljer du skins? hahahahhaa lolx!!!!!!!!! joke of the week eller?

de finns faktist gesior tibia sidan, den har typ allt :eek: (det som behövs iaf) :p

kollade bilden nyss, det var inte mycket ändrat heller lolx! :| gör ditt eget tema på nicaw istället, roligare :p

Har redan gjort ett antal :), inte många som kan re-modda ett hel skin och lägga till funktioner. Joo jag har försökt kolla hans olagliga AAC lite, men har inte lyckats hitta det scriptet.
 
Också gjort en design hehe.

27xq9lx.png

Felkalibrerad skärm. xD Så jag kan inte mecka ihop alla färger perfekt. :(
Banner av Datikura, bakgrund från ett annat skin releasat här tror jag

edit:

@topic!
de där javascript skiten du pratar om för menyerna följer med i gesior's :p
 
Last edited:
Kan du ge mer specifika indikationer?
i tibiacom mappen tror jag de ligger ngn javascript fil. Det är antingen .js eller .jss

Om inte så ligger den i layout.php eller ngt om de finns antar ajg
 
Marcus du måste lära mig hur man implenterar en sådan menu i skin:et jag har högst upp!
 
Back
Top