• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Hjälp med Iphone 4 & Itunes

knatte1

Eldin Projects
Joined
Aug 23, 2010
Messages
825
Reaction score
91
Location
Sweden
Jag kom hem idag, la min iphone på tv bordet. Sen efter en stund när jag ska andvända mobilen så kom detta upp först;

TOhm2.jpg
-STÖRRE BILD-
Och jag ba WTF?! Jag låste upp iphonen sen när skulle trycka på hem knappen så funka den inte.. <_<

Jag gick till datorn och startade ITunes och kopplade in iphonen.
När jag gjorde kom detta upp;

fel1.png


Klicka på "skicka inte" sen kom denna ruta;
fel2.png


Och senare denna;
fel3.png


WTF??? Någon snäll person som kan hjälpa mig. Jag har installera om itunes 2gånger..
Har följt en gudie som apple hade också, att man stänger av mobile device och starta om dem och funkade ej! Och första bilden, den texten kommar upp forfarande på min mobil...
Please help :)
 
fattar inte rikktigt vad det är som inte funkar? itunes eller fel med iphonen?
 
jag kan inte synca mobilen med itunes, sen fuckka mobilen med dän dära rutan -.-
 
Testa resetta din Iphone? Tror att man ska hålla inne "Power" knappen och "Home" knappen i ca 30 sekunder. Så kommer Apple-Märket komma upp och mobilen starta på nytt. Borde eventuellt funka.
 
Power och home typ 10 sek och sen släpper du power knappen men håller fortfarande i home knappen ca 20 sekunder :p
 
Okey testa när jag kommer hem, fick lov å ta min andra mobil :p
Tack för svar:)
 
Back
Top