• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

[Hjälp] Söker RL map 8.6

pk1993

New Member
Joined
Feb 1, 2009
Messages
15
Reaction score
3
Tjenare pojkar och flickor.
Tänkte dra igång en RL map 8.6 men hittar inte på någon server.
Skulle vara snällt om någon hade lust att länka en duglig RL map för tibia 8.6.
Snackar inte om en 100% men där det mesta finns med.



//Mvh Pontus
 
Har du testat att söka? Tydligen inte...
 
Testat att söka men dom länkarna jag hittat har varit för gamla och försvunnit.
Lust att hjälpa till om det gick så lätt för dig?
 
NinjaHopparn kan du skicka .exe fil till den där? Kommer inte in på min 0.4 :/
 
Jaaaaa............ fler idioter som ska "starta" ots för att tjäna pengar när de i själva verket inte kan ett piss.

Om man inte ens vet hur google fungerar kanske man ska hoppa över det här med att hosta egen OT?
 
Okay fler idioter som sitter och trycker bakom datorn utan ett liv som trycker ner på andra.
Började med tibia för runt 12 år sedan och har varit med och hjälp polare att hosta ots för runt 8-2 år sedan. Men glömmer lite med tiden men man skulle ju alltid kunna dra upp ett gammalt intresse.
Nu kommer frågan hur fan började du med din första ot? Kunde du allt innan du börja eller va du en idiot som skulle ""starta"" en ot för pengarnas skull?
Btw ska man tanka servers så ska du inte söka på google pga det bara är ... barn som lägger ut virus i filerna pga att dom är mentalt handikappade, skulle inte förvåna mig om du tyckte sånt är skoj.
Ha det trevlig dag !
 
Okay fler idioter som sitter och trycker bakom datorn utan ett liv som trycker ner på andra.
Började med tibia för runt 12 år sedan och har varit med och hjälp polare att hosta ots för runt 8-2 år sedan. Men glömmer lite med tiden men man skulle ju alltid kunna dra upp ett gammalt intresse.
Nu kommer frågan hur fan började du med din första ot? Kunde du allt innan du börja eller va du en idiot som skulle ""starta"" en ot för pengarnas skull?
Btw ska man tanka servers så ska du inte söka på google pga det bara är ... barn som lägger ut virus i filerna pga att dom är mentalt handikappade, skulle inte förvåna mig om du tyckte sånt är skoj.
Ha det trevlig dag !

Tror mer han menade att du ska googla på "Otland.net: Real map"
 
Back
Top