• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Hjälp! :P

Status
Not open for further replies.

Nevalopo

Demigod
Reaction score
68
Okej! Min kompis behöver lite tips här nu.. Hans problem är detta:

Han jobbar på onlineilund.se och han ska jobba där 40 timmar i veckan.
Hans föräldrar har frågat han om han har jobbat där 40 timmar denna veckan och han har sagt "ja" "klart jag har" "jag ljuger inte".
Han tänkte inte på att dom kunde kolla det genom att logga in på onlineilund.se och klicka arbetade timmar.
(Han har jobbat 5 timmar denna veckan)
Hans föräldrar sa "okej då ska jag kolla det sen".
Så han ringde mig och behövde lite tips om hur han kunde fixa det för jag vet mer om data än han. Så.. Thats the problem. Här e print screen på hans 5 jobbade timmar.
lolgsj.jpg

Så.. Någon som har något bra tips om hur man kan fixa detta? Jag tänkte om man kanske kunde redicta onlineilund.se till onlineilund.hopto.org o kopiera deras sida? Men jag vet inte hur man redictar >.< Sen.. Han kan inte komma in i routern heller för o stänga internet eller något liknande.. Någon som har tips på hur han kan klara sig från denna uber nightmare? (Han blir typ bannad i 50 år och riktigt bitchslappad om hans föräldrar får reda på det) {{{O.B.S han har 3 timmar på sig sen e han dead man.}}} (Help save a human life.)

BUSTED!!

glömt att stämpla? och att dom timmarna läggs in vid slutet av nästa måndad då dom går igenom reporterna av glömd stämpling... typ?

@up va? Du ser på bilden att det redan är där? :P Översta raden = denna veckan/månaden typ? :P Han har iaf jobbat 5 timmar och han ska jobba 40 timmar ^^

Jo... men det som är där är tid som blivit Registrerad.. kan ju finnas tid som inte blivit det...

dvs han glömt att stämpla å skrivit lappar istället elr nått... så fick man göra på mitt förra jobb... 1 min försenad fick man skriva lapp istället för att stämmpla, så las tiden in nästa månad...

Jo... men det som är där är tid som blivit Registrerad.. kan ju finnas tid som inte blivit det...

dvs han glömt att stämpla å skrivit lappar istället elr nått... så fick man göra på mitt förra jobb... 1 min försenad fick man skriva lapp istället för att stämmpla, så las tiden in nästa månad...

Ne asså.. Han HAR Bara jobbat 5 timmar..

>.< så ringer dom ner där o kollar xD

lol

1: vad sjutton e det för unge som skolkar ett jobb ?!?!

2: Vad fan är det för föräldrar som lägger sej i så jävla mycket att dom MÅSTE kolla upp det..

3: Klart, vet föräldrana att ungen ljuger mycker så är det väl okej att göra så, men dom borde ta vid ett visst antal åtgärder för att bota en mytoman..

Har han inte skött sig får han skylla sig själv och helt enkelt ta konsekvenserna.

Nu vet jag att jag inte skulle säga samma sak om jag var i sitsen, men sen igen så har jag koll på mitt liv..

Om han kommer igenom arbetsvärlden genom att ljuga för sina föräldrar och försöka fuska sig igenom arbetstimmar så kommer han inte långt..

Åh du underbara Sverige.. Här uppfostrar vi våra barn med rätt disciplin!..

..Tills 2000 talet kom..

Status
Not open for further replies.
Back