• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Höja speed för bredbank {NetGear}

Status
Not open for further replies.
nej när jag köpte tele2, efter 2-5 hours så fick jag mitt speed..

först hade du net at once, när du fick ditt "speed" så fick du plötsligt tele2 istället?
 
jag stängde min gamla network.. den första bilden är från net at once.
 
det gör jag..
snälla stäng strådet :rolleyes:
 
@Epple han bytte :p

okej;
först skrev han att han kontaktade sin bredbandsleverantör och beställde bättre hastighet, sedan posta han en bild på speedtest där han nu hade tele2, men han kontaktade ju net at once?

sedan så tar det itne så kort tid att byta leverantör
 
min pappa kontaktade dem och vi avbröt våran bredband eftersom att vi köpte tele2 innan den dagen.
Punkt ... Slut:)
 
tele2 suger imo. För vissa som köper det får inte connection i vissa rum. kan bero på brandvägar..
 
Campino... Det är som jordgubbar som plumsar ner i mjölk. Fyfan vad gott!
 
Hej. Detta är om internet. har ett problem dom här två datorerna jag haft nu så har jag bara kunnat haft Netgear lr nåt usb internet som liknade. och förra datorn så fick jag full connection nu får jag dålig connection helt plösligt. vad fan kan det berro på..
 
Hej. Detta är om internet. har ett problem dom här två datorerna jag haft nu så har jag bara kunnat haft Netgear lr nåt usb internet som liknade. och förra datorn så fick jag full connection nu får jag dålig connection helt plösligt. vad fan kan det berro på..

Ja inte fan är det tele2s fel. Pappa köpte deras 100/10 nät och det fungerar hur jävla bra som helst, även den routern dom skicka med. Jag får ut mer upload än jag ska så jag klagar inte
 
Ja inte fan är det tele2s fel. Pappa köpte deras 100/10 nät och det fungerar hur jävla bra som helst, även den routern dom skicka med. Jag får ut mer upload än jag ska så jag klagar inte

använder telenor bögarna.. -.-
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top