• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

HTC Desire HD

JoccE

CopyLeft (ɔ)
Joined
Aug 26, 2007
Messages
3,418
Solutions
1
Reaction score
92
Location
Sweden, Stockholm
Beställde precis en HTC Desire HD ;o en av dom 2 nya HTC mobilena som släpptes inatt för beställning!

Enligt uppgifter ska dom börjar skickas ut i början av Oktober så kan inte vänta :D:D

Nån som också beställt en? eller en Desire Z?
 
Har inte beställt med testat HTC Desire HD, genom en vän som fixar mobiler/genom jobb. Testade Iphone 4g för ett tag sen, jag tycker mycket om HTC Desire HD grym telefon generellt och android äger.
 
Har inte beställt med testat HTC Desire HD, genom en vän som fixar mobiler/genom jobb. Testade Iphone 4g för ett tag sen, jag tycker mycket om HTC Desire HD grym telefon generellt och android äger.

Jo :p polarn jag bor med har en vanlig Desire ;) måste ju klå honom (A)

Ne men HD är jo lika som Evo i USA ;p
 
Grymt bra telefon, du har gjort en riktigt bra beställning må jag säga :) Hade jag haft råd till en så hade jag också beställt en men tyvärr pank just nu :D
 
Grymt bra telefon, du har gjort en riktigt bra beställning må jag säga :) Hade jag haft råd till en så hade jag också beställt en men tyvärr pank just nu :D

Också pank just nu :p dock får jag 12k nästa vecka och behöver inte betala förens mobilen kommer till Dustin ;) alltså 15-30 dar
 
Du har det bra du :D Jobbar du eller? Dustin vekar vara ett bra företag har hört mycket positivt om dom :p
 
Du har det bra du :D Jobbar du eller? Dustin vekar vara ett bra företag har hört mycket positivt om dom :p

Går på högskolan :p
Sökte jobb hela sommaren men svårt att få det med bara Gymnasieutbildning ;) Så just nu går jag Nätverks Tekniker i Hudik (2år) Yrkesförberedande

Och ja ;) dustin är bra. Billiga och en av sveriges bästa online butiker (fått priser för det t o m)
 
Aha, lycka till ska också gå högskola :) Jo jag vet, sökte också hela sommaren men fick inte heller något :S
Okey, låter riktigt bra ju då vet jag vart jag ska köpa elektronik saker online :p
 
Titta om du får bättre pris med studentrabatt. Alla som har CSN-kort får gratisfrakt + rabatt på vissa varor.
 
Du har det bra du :D Jobbar du eller? Dustin vekar vara ett bra företag har hört mycket positivt om dom :p

Sjukt, Dustin är sjukt bra, Min pappa jobbar där, kan få ett headset som kostar 1000 och får den för hälften..
det fett nice ;)
 
Går på högskolan :p
Sökte jobb hela sommaren men svårt att få det med bara Gymnasieutbildning ;) Så just nu går jag Nätverks Tekniker i Hudik (2år) Yrkesförberedande

Och ja ;) dustin är bra. Billiga och en av sveriges bästa online butiker (fått priser för det t o m)

Dustin är bra också men finns ännu billigare, gäller dock inte mobiltelefoner men kolla iallafall grymt bra.

Memorystore uppgraderingar till Acer, Apple, Dell, HP, IBM, Lenovo, Sony, SUN Toshiba m.fl
 
Jag funderar också på att köpa en, dock måste jag spara mitt studie eftersom jag studerar och inte har någon fast inkomst. Men det är ingen som har fått händerna på en och prövat om den verkligen är värd 5,500kr?
 
Back
Top