• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Hur många kontakter

Hmm 6-700 på min förra msn :p (90% OT Noobs)(15-20% blockade dock (A))

Bytte och nu har jag typ 200 bara :) lagom
 
250~.

Sen har jag någon konstig mapp där alla deletade ligger å den var uppe på 2500:D
 
Tror jag också på.

Vet att du försöker spela som den coola, men 2500? Finns en sak som heter överdrift.


Har en mapp där folk som är deletade ligger, dvs folk som är deletade under 6 års tid.
Så egentligen är det hyfsat lite.
 
Tror jag också på.

Vet att du försöker spela som den coola, men 2500? Finns en sak som heter överdrift.

Inte så svårt att samla på sig 2500 kontakter om man accepterar randoms :p
 
Inte så svårt att samla på sig 2500 kontakter om man accepterar randoms :p

Lite sjukt ändå...jag har MAX haft 800, men rensar mycket och accepterar inte ALLA -.-
Och jag tror bara på han om han är så (dum) att han lägger ut sin email på t.ex. otland, då kanske 500 st addar han lätt, men då är det skillnad.

2500 randoms, eller 2500 som han känner...
 
Lite sjukt ändå...jag har MAX haft 800, men rensar mycket och accepterar inte ALLA -.-
Och jag tror bara på han om han är så (dum) att han lägger ut sin email på t.ex. otland, då kanske 500 st addar han lätt, men då är det skillnad.

2500 randoms, eller 2500 som han känner...
är du avensjuk eller va fan är problemet?
 
Lite sjukt ändå...jag har MAX haft 800, men rensar mycket och accepterar inte ALLA -.-
Och jag tror bara på han om han är så (dum) att han lägger ut sin email på t.ex. otland, då kanske 500 st addar han lätt, men då är det skillnad.

2500 randoms, eller 2500 som han känner...

Haha, att känna 2500 skulle vara riktigt jobbigt :<
 
Lite sjukt ändå...jag har MAX haft 800, men rensar mycket och accepterar inte ALLA -.-
Och jag tror bara på han om han är så (dum) att han lägger ut sin email på t.ex. otland, då kanske 500 st addar han lätt, men då är det skillnad.

2500 randoms, eller 2500 som han känner...


Har känt alla dom 2500 som ligger i den mappen, men jag har också haft min msn i över 5 år så jag kommer ju knappast ihåg vem fan dom var nu:).

Men det jag tror du inte har förstått är att alla dom i den mappen är alla jag har rensat under den tiden.
Mappen heter "kontakter utan messenger".
Dvs folk som jag har tagit bort under den tiden jag har haft min msn..
Vet inte hur jag har fått den mappen men har helt enkelt inte orkat ta bort den.
Där samlas alla dom jag tar bort från min msn lista.
Hoppas du har förstått om du nu ens orkar bry dig:)

(försökte förklara så att en 5 åring förstår, så vi får väll hoppas du förstår också). :rolleyes::thumbup:
 
Du kan alltid göra en bild för att folk ska tro på dig mera eller en klipp
som bevisar de
 
Har känt alla dom 2500 som ligger i den mappen, men jag har också haft min msn i över 5 år så jag kommer ju knappast ihåg vem fan dom var nu:).

Men det jag tror du inte har förstått är att alla dom i den mappen är alla jag har rensat under den tiden.
Mappen heter "kontakter utan messenger".
Dvs folk som jag har tagit bort under den tiden jag har haft min msn..
Vet inte hur jag har fått den mappen men har helt enkelt inte orkat ta bort den.
Där samlas alla dom jag tar bort från min msn lista.
Hoppas du har förstått om du nu ens orkar bry dig:)

(försökte förklara så att en 5 åring förstår, så vi får väll hoppas du förstår också). :rolleyes::thumbup:

Wooooohhh, kaxigt :p men det har inte varit något jag inte förstått.

Tyckte det lät lite löjligt bara, men visst. It's all cool man...
Märkte att du tog åt dig lite, var du tvungen att bry dig nog att skriva en hel jävla förklaring ? W/e, du kan ju alltid stoppa upp den mappen med 2500 kontakter i röven.
(haha, sorry...var tvungen att göra en comeback)
 
Haha, att känna 2500 skulle vara riktigt jobbigt :<

Mm...2500 personer, damn !

Snacka om social på nätet, haha xD
Chattar med max 10-20 st på msn, och då har man fullt upp, tänk dig 100 tals rutor av folk som snackar med dig...sheeet.
 
Mm...2500 personer, damn !

Snacka om social på nätet, haha xD
Chattar med max 10-20 st på msn, och då har man fullt upp, tänk dig 100 tals rutor av folk som snackar med dig...sheeet.

den bästa lösningen är nog att ta självmord!
 
Mm...2500 personer, damn !

Snacka om social på nätet, haha xD
Chattar med max 10-20 st på msn, och då har man fullt upp, tänk dig 100 tals rutor av folk som snackar med dig...sheeet.

Jo, brukade ha uppe 10 rutor och föra diskussioner för ett tag sedan, gick inte särskilt bra xD
 
Jo, brukade ha uppe 10 rutor och föra diskussioner för ett tag sedan, gick inte särskilt bra xD

Haha, aa, förstår :p

Offtopic:

Vad gör alla inne på en fredagskväll ? kolla på idol och ta det lite lugnt ?
No party tonight, boys !<_<
 
Back
Top