• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Hur mycke cash har du haft i rl tibia

@Silentdefender
Men du tycker inte det låter konstigt att han utsäger sig vara Herganon? lol
 
har just nu 34.000.000 (34kk) gp på harmonia.
e rätt retired men ändå.

Namn: herganon
har spelat sen 2002, cash-huntar mest :p
tror inte att du är herganon;) om du nu är herganon när du blir unbanned ta en kort o säg i kortet Otland.net
 
tror ej att du har så mycke cash finns ingen som bor i sverige som har så mycke pengar -.-

Umm jo det gör det...

Eller inte just precis nu kanske. Sashra (250~ ek, Antica) blev hackad och tappade 60mil.


Men han är inte Herganon så det spelar inte så stor roll :p
 
Umm jo det gör det...

Eller inte just precis nu kanske. Sashra (250~ ek, Antica) blev hackad och tappade 60mil.


Men han är inte Herganon så det spelar inte så stor roll :p
lord potatis skalare<-name? han är också svensk jag är säker om han säljer allt han äger han får fram något 30kk+/- :p
 
lord potatis skalare<-name? han är också svensk jag är säker om han säljer allt han äger han får fram något 30kk+/- :p

hehe Mjo :p

Det finns ett par svenskar som har en massa pengar bara på Antica :p

Vet inte hur mycket Waxonee har, men i alla fall ett par mil pengar + demon armor och liknande uber itens
 
hehe Mjo :p

Det finns ett par svenskar som har en massa pengar bara på Antica :p

Vet inte hur mycket Waxonee har, men i alla fall ett par mil pengar + demon armor och liknande uber itens
ska posta bild från lord potatis skalare'ns hus sec ska ba hitta huset editar min post...

husskillseqsy4.jpg


dock är bilden från 'January 7th, 2008, 03:15' rätt gammal vet inte hur den ser ut just nu...
 
Last edited:
ska posta bild från lord potatis skalare'ns hus sec ska ba hitta huset editar min post...

husskillseqsy4.jpg


dock är bilden från 'January 7th, 2008, 03:15' rätt gammal vet inte hur den ser ut just nu...

Grey tome <3
 
inte lika fin, + värdelös ;(
okej inte riktigt värdelös då hehe men :<
 
15kk. >.< Spelat sen 7.1 och fått ihop hyfsat mycket från polare, tävlingar, hunts etc. :p

Antica, förresten
 

Similar threads

Back
Top