• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Hur mycket dricker ni varje dag?

1-2 glas vid lunch och middag och 1 glas till frukost... Kanske mer om det är varmt eller när man jobbar/tränar.
 
Själv dricker jag nog 1 liter vatten om dagen. På morgonarna tar jag 2 power king sen blir det 1-2 koppar kaffe under dagen. sen på kvällarna bruka ja gotta mig med en öl. Fast svårt o säga för de varierar ju från dag till dag.
 
faktiskt så har jag ingen koll på hur mycket jag dricker men det är väl en tallrik flingor me mjölk o macka me oboy sen e dricker ja la när vi äter och köper nästan alltid 33c på ica och ibland smothiee fast de e nog inte vätska bara nermossat blåbär o banan :D
 
Jag är typ beroende av cola, måste minst dricka 1 liter per dag annars så blir jag grinig
 
Dricker vad? =< hade du sagt Öl och för 3 veckor sen så hade de nog varit 1-2 liter =D Nuförtiden äre dock typ 1-2 liter Kaffe sen 1 liter cola för att knuffa bort öl suget.

Far nu ju! =O
 
Själv tror jag inte ett piss på dom som säger att dom dricker 4 liter varje dag... Och definitivt inte dom som säger att dom dricker 6 liter. Jag är bodybuilder 17år 85kg och dricker 4 liter kanske lite mer och jag pissar ca 6-7 ggr om dagen och det tror jag inte en vanlig person på 90 kg gör och har nog förmodligen inte större blåsa än vad jag har så.
 
1-3 liter kanske
tror inte heller på dem som säger att dem dricker 30-70 Cl bara...
 
1 liter kaffe.
drygt 5-10 liter vatten.

aldrig läsk.
om det är öl drickande som gäller (inte ofta det händer, men ändå ett par gånger om året) då är det drygt 3-7 liter öl/kvällen(+ natten)
 
Back
Top