Hvor mange er vi ?

nikolai

Althea ¤ A New World Developer
Reaction score
520
Tenkte jeg skulle finne ut hvor mange nordmenn vi er og hva vi driver med..

Jobb? Skole? Alder?

Hva driver vi med innenfor ot?

Spiller, mapper , scripter??

Jeg selv jobber i Color line( regner med de fleste hva det er) og er 20 år:)

Er gamer og mapper og lager for øyeblikket en server kalt Althea - A new world, prosjektettråden finner du ved å trykke på signaturen min:)

Znote

<?php echo $title; ?>
Staff member
Global Moderator
Premium User
Reaction score
1,166
Nyeste tråd i den norske "chatte" bordet, snart 3 år gammelt uten svar.

Haha :D

Webutvikler, 25 år.
Driver også med webutvikling innenfor ot. :)

Tror kanskje signaturen din er utdatert, den leder meg til postimage.org, ikke prosjekt tråden din.

D

Deleted 224045

Guest
Yo! Noen fra Drammensområdet her?
Webdesign, 24 år

Last edited by a moderator:

e.e

Divine Intellect
Reaction score
208
Arbeidsledig, selvlært, midten av 20-årene.
Særlig opptatt av systemutvikling, sikkerhet og bruken og utviklingen av kreative programmer som løsninger på hverdagsproblemer, inkl. OTS (eksempler på andre løsninger: kryptografi, wikis, søkemotorer, kryptopenger, og nesten alt som har med internett å gjøre).
Jeg hoster Realots.org som kommer til å være mitt aller siste, men forhåpentligvis langtvarige OTS prosjekt (evt. bortsett fra noen web-prosjekt jeg har på lager). Prosjektet er fortsatt under utvikling, men er på vei i full fart.

Elsker også vennlige diskusjoner og oppriktige samtaler om livet, utvekslinger av ideer og fremtidsutsikter. Ta gjerne kontakt om du deler noen av disse.

srhrich

Intermediate OT User
Reaction score
13
Arbeidsledig, selvlært, midten av 20-årene.
Særlig opptatt av systemutvikling, sikkerhet og bruken og utviklingen av kreative programmer som løsninger på hverdagsproblemer, inkl. OTS (eksempler på andre løsninger: kryptografi, wikis, søkemotorer, kryptopenger, og nesten alt som har med internett å gjøre).
Jeg hoster Realots.org som kommer til å være mitt aller siste, men forhåpentligvis langtvarige OTS prosjekt (evt. bortsett fra noen web-prosjekt jeg har på lager). Prosjektet er fortsatt under utvikling, men er på vei i full fart.

Elsker også vennlige diskusjoner og oppriktige samtaler om livet, utvekslinger av ideer og fremtidsutsikter. Ta gjerne kontakt om du deler noen av disse.

Nice viste ikke at det var du som hosta den :p ER du keen på å lage en 36.hopto.org War server igjen som det var back in the days?

• Like
Reactions: e.e