• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

I Forgot My Hotmail

Can you help me get my hotmail?

  • My hotmail

    Votes: 0 0.0%
  • or one Track

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    0

castro999

New Member
Joined
Oct 5, 2014
Messages
3
Reaction score
0
Hi! Sorry for bothering shadowcores but I have a problem I want to transfer my character shadowcores lunarforce asia and I have a problem is that I forgot my hotmail and could saver if you can help me to my hotmail saver thanks :(:( :)
 
Hello,
there is so possibility to change your e-mail, since it's the only proof that you are the owner of the account.

King regards,
Tenkaping
 
ok pero el problema es que ya intente con todos los que recorde pero ninguno es como podria recuperarlo acaso no me pueden ayudar a recuperarlo?:(:cool:
 
ok pero el problema es que ya intente con todos los que recorde pero ninguno es como podria recuperarlo acaso no me pueden ayudar a recuperarlo?:(:cool:
You forgot to use google translate, I suppose I could answer you in Spanish.

Intenta poner todos los correos electrónicos que allás usado para cualquier cuenta de juego y crees poder haber usado el correo también en Lunarforce. Pero no es posible que Twifysoft te de tu correo o te ponga uno nuevo. Si te lo da es posible que el correo/cuenta no sea tuyo, y tambien es ilegal comprar/vender cuentas.

Suerte, espero que encuentres el correo electrónico correcto,
Liveratus

If you need further help please contact @Mark and/or @Hani.
 
Back
Top