• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Programmer I recruit Programmer portuguese and English

rgreis013

New Member
Joined
Jun 4, 2010
Messages
11
Reaction score
0
Portugues: (texto original)

Olah,
Eu Raphael venho fazer uma proposta de contrato com alguem que programe C++ para trabalhar para meu servidor como programador para ganhar uma remuneração mensalmente. O Projeto esta mantido em segredo caso o programador se interesse pode mandar PM aki caso eu me interesse pelo programador eu passo meu MSN para o programador.
Remuneração: Decidir.
Saiba falar pelo menos portugues para comunicação comigo e tenha skype.

-------------------------------------------------------------------------------
English:

Hi,
Raphael I've been making a proposal to contract with someone to program C + + for my server to work as a programmer to make one monthly payment. The design is kept secret if the programmer is interested can send me PM if interested aki programmer I spend my MSN for the programmer.
Compensation: Decide.
Learn to speak Portuguese to communicate at least with me and have skype.
 
Do you demand us to learn Portuguese? I'd suggest you to learn English instead as it's a world-wide language.
 
You pay before work? You pay for the executed script, or a fixed rate every month?
 
Back
Top