• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Idag värker min högra kula..

Bam

Active Member
Reaction score
39
Igår värkte min vänstra.

Har någon samma plågsamma upplevelse som jag denna vackra torsdagskväll?

-.-.-.? jag hae 3 sten kulor och 15 dankar och 5 vatten kulor sen några monster kulor, asså vet ej om de värkar, kanske när jag har spelat med dom

Fötterna du snackar om eller?

haha, drev bara :)nej, känns bra =)

-.-.-.? jag hae 3 sten kulor och 15 dankar och 5 vatten kulor sen några monster kulor, asså vet ej om de värkar, kanske när jag har spelat med dom

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

vad jag vann igår fast en somalie tog min gula och vita monster kula -.-!!! han trode att man kunde göra banan med ris av dom för de har färgen som banan och ris

Update: Det är lite lindrigare nu, men man ska aldrig hoppas att kulorna är nöjda än .. Dom kommer när man minst anar det..

Du har en poäng .. Har kommit på att man inte ska slå på dom för att bevisa vem som bestämmer iaf ..

Du kanske har fått en spark i skrevet av en tjej du tafsade på?

Back