• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Idag värker min högra kula..

Tyvärr så är det inte så simpelt att jag har blivit sparkad på just EN kula!

Höger gör ont igen ;S

Du ganske ligger på den konstigt när du sover, eller du drar i den som om det vore en leksak, jag vet inte. Försök att slå till den en gång så att du känner smärtan hårt, sen kommer du glömma bort den smärta du har nu eftersom den kommer vara så liten ;)

Update: Idag är det helt okej, dom är båda glada och friska idag!

k, wtf.. 80~% av alla killar har ont i kulorna mellan ålderna 12-15 (utvecklings fasen).. inte alltid båda som värker då..

men efter som du är 18 så är du antingen fysiskt efterbliven eller så har du varit en krog å rört en tjej fel..

jodå.. det går att sparka till å bara en kula får smällen ;)

dock har jag inte dessa problemen.. :P

Edit:
Ps: Antibiotika + 70% av allt alkohol du tål, gör att du får en minnes lucka.. du kommer aldrig att minnas detta igen.. (med %.. vid 100% är du död...)

:P

Edit 2: denna minnes luckan kommer vara så länge du har över 20% aadt kvar i blodet..

aadt = Allt Alkohål Du Tål

Ps: prova för fan inte... kan gå riktigt illa

Prövade banka lite på högra, fast det gjorde bara ondare :S

Sedan tog jag en sån här liten nål som man använder till symaskiner(??) typ.. fyfaaan va ont de gjorde, tog 5 min sen slutade de göra ont iaf :P

Så där har vi en lösning gott folk!

Prövade banka lite på högra, fast det gjorde bara ondare :S

Sedan tog jag en sån här liten nål som man använder till symaskiner(??) typ.. fyfaaan va ont de gjorde, tog 5 min sen slutade de göra ont iaf :P

Så där har vi en lösning gott folk!

försöker du skapa en mass-kastrerings metod? :O

Troligtvis ingenting, men är du dum i skallen eller? Vafan pungen är det viktigaste du har, hellre gå o testa och bli lite generad än att bli punglös.. Eller vad säger du?

Det viktigaste han här är nog hans händer, förutom att han kan göra allt möjligt med dem är anledningen till det att hans liv är att sitta vid datorn :D

De nog en sån där värk som kommer för att han är för passiv (sitter för mycket vid datorn)!

Back