• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Infiltration!

loveinabottle

Banned User
Reaction score
2
Lystring, mina små minions.

Vi ska infiltrera polack sektionen, i små delar.
Anledning till detta drastiska beslut är att dom
är mer aktiva än oss, time to strike back.

Mästerplanen håller på att planeras in i minsta detalj,
tajmar och klart.

PS; Då jag spottar får jag multipla projektiler, men det hamnar på samma ställe endå, har jag en speciell gåva? DS

Om jag fattade rätt så syftar hon på att vi ska bli mer aktiva i den svenska sektionen för att klassa ut polackerna eftersom de är aktivare än oss.

Men polacker kommer alltid vara polacker... :o Men visst, hittar folk bara på trådar ska jag nog se till att skriva i dem med.. ^^

Jag är sugen på en diskussion tråd om något intressant, Empty du är bra på att skapa diskussion trådar om du har tid kan du skapa en?(a)^_^

Nej, vi stör dem genom små irriterande kommentarer, fatta vad evul.

"oh kurwa" helt random i någon tråd, _/

Jag är sugen på en diskussion tråd om något intressant, Empty du är bra på att skapa diskussion trådar om du har tid kan du skapa en?(a)^_^

Hmm, får bara komma på ett bra ämne först? Du kan juh alltid fortsätta diskutera FRA\Ipred ;)

>.< Bara för att dom e mer aktiva ^^ fan spelar de fär roll xD

Haha låter skoj :D

Någon som känner en pl som kan hjälpa att översätta en tråd till polska, typ "noob swe!!"
och sen lite kurwa o sånt om hur kassa svenskar är xd

Men polacker kommer alltid vara polacker... :o Men visst, hittar folk bara på trådar ska jag nog se till att skriva i dem med.. ^^
Plxz itenz.

Jaja, whatever. Förstår mig inte riktigt på detta, kanske gör. Men, ingen tävling? Forum är ett forum ;o

En orsak till att polackerna är mer aktiva i deras sektion än oss i våran kan vara för att dom saknar förmågan att kommunicera med annat folk genom engelskan? ;)

oh kurwa! xd

Back