guys im with master from TFS and otClient.
im trying to loggin on server in client and it says:
please, wait.
connecting to authentication server.
and never leave from here.
eu descobri que o OTC que to tentando usar só da suporte até 10.99.
o protocolo do TFS que eu tenho é 13.10.
estou tentando achar um OTC para 13.10
guys. I dont know what more I could do. any help please.
im trying to loggin on server in client and it says:
please, wait.
connecting to authentication server.
and never leave from here.
Post automatically merged:
eu descobri que o OTC que to tentando usar só da suporte até 10.99.
o protocolo do TFS que eu tenho é 13.10.
estou tentando achar um OTC para 13.10
Post automatically merged:
guys. I dont know what more I could do. any help please.
Last edited: