• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

internet hjälp ;<

Fragdonut

Banned User
Reaction score
0
Heeeeeej!
På min dator kan jag bara ha trådlöst internet, hur kan jag fixa så att jag kan ha med lan kabel?
Har redan frågat på min routers forum, men dem har inte svarat på 2 dagar ;<

kan du BARA ha trådlöst? :S

Har hört talas om att BARA ha sladd kontakt, men bara trådlöst låter ju knäppt.

kan du BARA ha trådlöst? :S

Har hört talas om att BARA ha sladd kontakt, men bara trådlöst låter ju knäppt.

Jag har kunnat köra med sladd förut så det funkar. Vet inte hur jag ska fixa det dock.
wiiwiw_3nm6.PNG

Okej asså ja hade också problem med det förr igår x) det finns ju 4 hål i routern eller hur man ska säga, testa att plugga in din sladd i någon av dom andra , på min brors data gick de på nr 1 ,2 ,3 men på min bara 3 ;P

Okej asså ja hade också problem med det förr igår x) det finns ju 4 hål i routern eller hur man ska säga, testa att plugga in din sladd i någon av dom andra , på min brors data gick de på nr 1 ,2 ,3 men på min bara 3 ;P

Testat det.
Men det brukar ju finnas något som heter I nätverksanslutningar
"Nätverksanslutning" (lan kabel)
men nu finns det bara "Trådlös Nätverksanslutning"

Har fixat det. Det var en drivrutin jag behövde. men det var svårt att hitta vilken eftersom routern jag har är trådlös

Back