• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Ja.. då var det sommar.. vad ska man göra nu då?

Dom sätter ju dej på slavjobb som man brukar göra med blattar.

kallas komunen men okej.

@ONT
försöka rensa lite känslor med närkontakt av det andra könet.. sen är det väl annan femma om man lyckas, haha. ett jobb skulle va skönt o hitta men man får se vad som händer :thumbup:
 
Mjo :( fan man blir ju rädd :S måste gå till arbetsförmedlingen xD

Kolla runt på internet, om du hittar nåt du verkar intresserad av.
Ta dig till platsen och visa dig och säg att du söker jobb och att det du söker är...

Min halvbror gjorde det, fick jobbet direkt.
 
Det blir väl mest att hänga på stranden, ta en bira med polarna. Bada mycket. Umgås med flickvännen. Ja.. och så klart, njuta så länge de går!
 
Kolla runt på internet, om du hittar nåt du verkar intresserad av.
Ta dig till platsen och visa dig och säg att du söker jobb och att det du söker är...

Min halvbror gjorde det, fick jobbet direkt.

Söker jobb hela tiden ;) men inte fått nått än
 
Kolla runt på internet, om du hittar nåt du verkar intresserad av.
Ta dig till platsen och visa dig och säg att du söker jobb och att det du söker är...

Min halvbror gjorde det, fick jobbet direkt.


Jupps, det är typ den lättaste vägen :) Då ser ju dem att du är angagerad där istället för att skicka In en ansökan.

Bra sagt, Neon

-Zer0xe
 
Eller så skiter man i att söka saker från nätet och istället pallar sig till något ställe och frågar. Finns det inget där så kan ju ju alltid lämna CV:et i fall de skulle behöva i framtiden.
 
Söker jobb hela tiden ;) men inte fått nått än

tror neon syftade på att åka till arbetsplatsen ist för att skicka ett mail. det är mycket bättre o komma dit så dom får en bild av dig och så. kanske kräver en del mod men det är ändå bäst.
bra om du gör så iaf :)
 
tror neon syftade på att åka till arbetsplatsen ist för att skicka ett mail. det är mycket bättre o komma dit så dom får en bild av dig och så. kanske kräver en del mod men det är ändå bäst.
bra om du gör så iaf :)

Jo jag vet ;)

Får jag inget jobb när "Sommarlovet" är över, så blir det att göra det :p just nu är det skönt att bara ha lov.
 
Det bästa du kan göra är att åka till Las Vegas, Betta 1000$ på BLACK i roulett, vinna ett par gånger tills du tycker det räcker, åka tillbaka till sverige å leva livet..














Om det vore så lätt. =(
 
Back
Top