• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!
  • 2026 staff recruitment is open! Check it out and consider applying!

Ja.. då var det sommar.. vad ska man göra nu då?

supa och åka till lite olika festivaler tills pengarna tar slut, sen sommarjobba å vem vet kanske en resa på slutet av lovet.

Sommarjobba i 3v, som ger 4620:- ;)

Jefligt drygt, sen blire väl lira CoD resten av sommarlovet, bada och ja, kolla klart på VM ;) Sen börjar ju Allsvenskan igen så då blir det Olympia en dag i veckan typ! ;)

Början på sommaren har iaf inte varit rolig. Har nu varit sjuk i en vecka >.<

Ne. Värsta är att det har varit skit fint väder under dessa dagar :(

Om du jobbar 8 timmar om dagen, 5 dagar i veckan har du en timlön på 38~ kr.

Hoppas för din skull att det inte är så:p

Så är det för vissa..

Om jag skulle sommarjobbat skulle jag fått 70 spänn i timmen.. Vet inte om man ska ta det eller inte?

Så är det för vissa..

Om jag skulle sommarjobbat skulle jag fått 70 spänn i timmen.. Vet inte om man ska ta det eller inte?

70kr är ganska lågt.
Men som sagt bättre än att sitta vid datorn.

Jag får drygt 120kr timmen å då sitter jag på en åkgräsklippare i solen å njuter med en cola i andra handen.
Passar mig perfekt xD

Det brukar vara att sommarloven börjar tråkigt, men mitt har börjat bra med lite beach, sola hos polare, polen, dricka och sånt. Lite dator blir det men mest ute och ta det lugnt med polare med tanke på att solen är framme :)

Back