• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

jag vill ha en svensk hoster snabbt

Status
Not open for further replies.
som silent sa, ge lite info ;)
är rätt sugen på att hosta annars
 
Okej här kommer info det är en desert ustrike som jag har mappat själv med training rooms och dp och allt sånt tps room och 2 towns
 
då är otn inte värd o hosta, max 20 pers...så lägg ner det.
bara ett råd då, för ustrike är nog inte byggd för 200 pers ändå,
ta en rl map eller något som alla gillar, finns ju hur många som helst

/Limannen
 
då är otn inte värd o hosta, max 20 pers...så lägg ner det.
bara ett råd då, för ustrike är nog inte byggd för 200 pers ändå,
ta en rl map eller något som alla gillar, finns ju hur många som helst

/Limannen

Fan du har nog rätt XD
 
Limannen, alla real maps som releaseats e ju fett mycket jobb på -.-, fixa alla bugs o all skit.. as jobbigt.
 
Sure thing, ta en custom map?
vete fan, jag väntar själv till Mummrik är 100% med sin rl map, då blir det fett hosting xD

/Limannen
 
då är otn inte värd o hosta, max 20 pers...så lägg ner det.
bara ett råd då, för ustrike är nog inte byggd för 200 pers ändå,
ta en rl map eller något som alla gillar, finns ju hur många som helst

/Limannen

Inga fler Real Tibia maps!!! Kolla bara i advertisement-forumet. Där är 7\10 trådar om Real Tibia maps. Börjar bli rätt så less på det. Gör en egen map är allt jag kan rådge dig med, eller gör om en YurOTS\Evo map, de går alltid hem.
 
jag känner en ot som det spelar högst 45 +
och en annan ot jag o min kommpis var de 63 player online så
 
Inga fler Real Tibia maps!!! Kolla bara i advertisement-forumet. Där är 7\10 trådar om Real Tibia maps. Börjar bli rätt så less på det. Gör en egen map är allt jag kan rådge dig med, eller gör om en YurOTS\Evo map, de går alltid hem.

yurots kan jag tänka mig, men som sagt.. custmo maps går ej hem längre faktist... alla spelar real tibia maps, ifall dem som har pvp skill o inte rpg feelings för custmo =P
 
Mm, alla spelar rl maps nu förtiden.
Bajs...jag saknar Hallonsaft 7.6 !
Den custom map ägde, krigen var hur grymma som helst och att lvla var skitkul,
även när man dog vare värsta rl känsla "NEEEJ BALLE, 3 LEVELS ATT TA IGEN PÅ EN OT!" :p

Försök hitta på något lurigt själv för FÖRSTA GÅNGEN,
alltså att du inte bara tar något som redan finns, "think outside the box" xD
Det är garanterat players, det du.

/Limannen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top