• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Johan Falk, GSI.

Bam

Active Member
Reaction score
39
Bästa jävla svenska filmerna som gjorts. Är inget stort fan av svenska filmer, men nu har jag sett alla 6 i serien, och dom var sjukt bra!

Ni som inte har sett dom, ladda ner.

Ni som har sett dom, vad tycker ni? :)

(Jaaa jag vet cp tråd men har så JÄVLA tråkigt för waitlist på pokemon)

Jävla sant det du säger.. Dom senaste 2 dagarna har jag tittat på totalt 6 Johan falk filmer.. tankafett.se!!

Om någon vet ett annat ställe att få tag på dom säg till..

Bästa jävla svenska filmerna som gjorts. Är inget stort fan av svenska filmer, men nu har jag sett alla 6 i serien, och dom var sjukt bra!

Ni som inte har sett dom, ladda ner.

Ni som har sett dom, vad tycker ni? :)

(Jaaa jag vet cp tråd men har så JÄVLA tråkigt för waitlist på pokemon)

Linna, Det finns fler än dom 6. där finns från när han var yngre också.

Menar bara GSI serien, inte alla Johan Falks som Livvakterna, den tredje vågen etc.

Och vill helst se Frank Wagner från GSI, inte Johan (:

Du måste ju se dom i ordning förfan, dom följer ju en rad av händelser som en film serie, inte nån jävla beck skit >.<

Du är fan som min pappa, igår såg han ettan och just nu sitter han och morsan å kollar på fyran, så jävla dum.

Efter leo gaut är det ju operation nektergal och sen de fredlösa. Se dom i ordning annars fattaru inte slutet på sista filmen -.-

Du måste ju se dom i ordning förfan, dom följer ju en rad av händelser som en film serie, inte nån jävla beck skit >.<

Du är fan som min pappa, igår såg han ettan och just nu sitter han och morsan å kollar på fyran, så jävla dum.

Efter leo gaut är det ju operation nektergal och sen de fredlösa. Se dom i ordning annars fattaru inte slutet på sista filmen -.-

haha. Men från början fanns inte alla med på tanka fett.. så jag bara laddade ner XD och tänkte inte på att det va typ serie :P

Menmen.. Har sett alla ska titta på leo Gaut nu innan jag ska soova ;)

Om du vet några andra (BRA) filmer som har typ samma handling som dessa så ge gärna några namn

Det kommer ut någon mer med Joel Kinnaman (Frank Wagner) som för övrigt är min favorit!

Den heter Snabba Cash och kommer ut om några månader med han som huvudroll ;D

Sedan har du ju dom gamla johan falk filmerna som t.ex Den tredje vågen och Livvakterna ~~

Sök på imdb.com annars (:

Det kommer ut någon mer med Joel Kinnaman (Frank Wagner) som för övrigt är min favorit!

Den heter Snabba Cash och kommer ut om några månader med han som huvudroll ;D

Sedan har du ju dom gamla johan falk filmerna som t.ex Den tredje vågen och Livvakterna ~~

Sök på imdb.com annars (:

Okej. Tack för förslaget om Snabba cash. Får vänta tills den kommer ut! ;)

Förresten såg jag Johan Falk - Leo Gaut igår.. rätt bra den med.
Nu har jag sett alla filmerna i serien. Synd bara att jag inte såg dom i ordning

Ah men kolla på De Fredlösa igen så fattar man ju slutet lite med.. Tyckte dock det var ett dåligt slut för min favoritskådis och hoppas att dom tar en fortsättning för honom.

Inte sätt den sista än...

Tycker bara dom filmerna med Frank Wagner var riktigt bra.
Johan Falk är ju bara tråkig.

Han e bäst! Livvakterna var den första jag såg med honom. Riktigt bra var den! :D

Indeed! Arn och GSI-filmerna och nog de bästa svenska jag sett ;P

Det enda dåliga med GSI-filmerna är skådespeleriet ibland, men Frank Wagner pwnz ass

Back