• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!
  • 2026 staff recruitment is open! Check it out and consider applying!

Jordnöts smör? Wat?

Nevalopo

Demigod
Reaction score
68
Hej! Jag har sett så många filmer där folk äter jordnöts smör (peanut butter) så jag var tvungen till o prova. Så jag gick till ica o köpte en burk peanutbutter (35 kronor!!!). Nu undrar jag.. Vad fan ska jag äta det med? Jag provade bre det på en vanlig lingongrova macka men det smakade fan urk. Strävt och inte speciellt nice :/

Någon som käkar jordnötssmör och vet vad man ska ha det till?

Alla gillar ju inte samma :p
Ogillar jordnötssmör själv, både på macka och ur burk.

fan provade både på ljus bröd utan och med sylt o hela skiten det e fortf inte super gott >.< Visst det är "ok" men inte OMG NEED MOAAAAAAAR!!!!

ELLER

vet du vad prova ljust bröd ta bort kanterna SPAMMA MED JORDNÖTSSMÖR OCH KÖR PÅ! sylt om du vill också :) rosta också myckt gott GÖTT

Jordnötssmör är äckligt, testade det en gång osså bara för alla käkar de på filmer / reklam etc. >.< fan smakar ju skit

Edit : Släng jordnötssmöret och köp Nutella :d

har nutella hemma :D det är gott o det kan man äta ur burken muhaha

=D haru testat att göra en toast med fett mkt nutella i? XD

Vitt Bröd
FETT MKT Nutella

omg bästa ever XDD inte direkt nyttigt men (a)

hmm.. testa jordnötssmör med nutella? O.o kanske gott xD

=D haru testat att göra en toast med fett mkt nutella i? XD

Vitt Bröd
FETT MKT Nutella

omg bästa ever XDD inte direkt nyttigt men (a)

hmm.. testa jordnötssmör med nutella? O.o kanske gott xD

Testa att äta en god paj istället :D

gillar inte jornötsmör och inte heller nutella, vanligt smör funkar bäst :)

Back