• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Julradion

Självklart är det kul med julklappar osv. Men jag tycker faktiskt om miljön man firar i. Hur kul man har, maten och hela paketet.
 
Ja fyfan va jag har längtat. Satt uppe igår o väntade på slingan, så kommer de bara skitlåtar. :(
 
Julradio låter jävligt bögigt rent ut sagt...

där har vi verkligen något med class "Super Gay", Evt: "Flower Power/Christmas Power"
 
Vissa låtar är galet dåliga, men alla är inte de. Det är inte min genré, men i jul-genrén så finns det en del 'Christmas Carols' som är hyfsade.
 
Självklart är det kul med julklappar osv. Men jag tycker faktiskt om miljön man firar i. Hur kul man har, maten och hela paketet.

håller med.

Men det är kanske för nu för tiden har man råd att köpa allt man vill ha så man behöver inte vänta till jul afton:p
 
Man firar ju julafton för att hedra Jesus födelse? Kan nog ge mig fan på att 99% av Sveriges ( nu tar vi sveriges . slut ) befolkning inte ens bryr sig om det utan dom tar det som en tradition att ha det roligt och få/ge julklappar o ha det trevligt med sin släkt.

Eftersom jag inte är kristen och inte tror på nån gud så äre mer en tradition/va med släckt o vänner
 
Jesus var en uteliggare samt alkoholmissbrukare.

HAHAH XDD!! Inte snällt sagt, men jag har inget emot det...

Men min familj/släkt har inte julafton för att hedra jesus lol

DVS jag är inte kristen, kommer aldrig att va, kommer aldrig att bli.
 
Sämsta skitet jag har varit med om. Med lite bas på låtarna hade dem väl varit hörvärda.
 
Back
Top