• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Keylogger... Hjälp

Nevalopo

Demigod
Reaction score
68
Har nu fått en keylogger och det är riktigt riktigt lame :E Alla mina saker jag brukade logga in till har nu bytt pw... Scannade filen med virustotal.com och novirusthanks.org men den hittade ingenting... Sen när jag körde den stod det bara ERROR. FUCK U.
Nån som vet nått bra program för o ta bort keyloggers etc? Eftersom novirsuthanks eller virustotal inte hittade det så..

så måste blir, så måste blir, özz, måste ät özz, måste bli godizzz,
måste ed özz, et cöm ät min ööözz Ööözzzzzz, måste ät özz,
måste bli godiz izz, lözviktgodiz özz, lilla flicka, jävla böög. hehehe...

Testa att ta bort filen.
Annars kan du tracka ip och på nått sett hacka tillbaka.
Annras instalera om datan..

/rach

Mja försök hitta den infekterade filen...
Jag fick bort den jag hade genom att göra följande.
Jag hittade källfilen. Sedan så gick jag in i C - Windows - System32 och tog bort dom 2 nyaste dll'sen som bara då vart 2 dagar gamla kommer inte rikigt ihåg vad mina hette men det var något msxml71.dll. Sen så låg det .exe filer i också med namnet b.exe c.exe (Dina lär ha andra namn) men försök göra föregående. (VA RIKTIGT JÄVLA FÖRSIKTIG MED DET DU TAR BORT.)

Back