• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Kommer sas gå i konkurs?

  • Thread starter Deleted member 154984
  • Start date
Tror inte det heller, dem hade förhandlingar inatt så man får väll se vad som händer.
 
SAS spenderar sina pengar på allt. Dom köper massa onödiga saker :/ Så kan det gå !!
 
De lär väl lyckas hålla båten flytande i ett par år till. Billigare alternativ för flyg finns och folk väljer dessa alternativ i stortsett hela tiden.
 
De kommer antagligen gå i konkurs inom några år med alla dessa lågpris flyg överallt.

Brukar åka med ryanair men känner mig lite osäker efter uttalandet av ryanairs VD, hm..
 
Ryanair strandsätter sina passagerare fan kasst företag, sas kommer säkert hålla upp ett par år till sen tror jag nog dom kommer gå i konkurs
 
Ryanair strandsätter sina passagerare fan kasst företag, sas kommer säkert hålla upp ett par år till sen tror jag nog dom kommer gå i konkurs

Att Ryanair strandsätter sina passagerare är inte så konstigt då man betalar kanske 100 kr för en enkelresa till London från någonstans i Sverige. Så varför klaga? Det är väl bara boka biljetten med en nypa salt och hoppas på det bästa :D
 
Back
Top