• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Komputer stacjonarny 1k zł

Monek

New Member
Reaction score
0
Hejowo
Chcę sobie za ok. 2-3 miesiące zakupić komputer. Maksymalny próg cenowy to 1000 PLN. Nie znam się na tym zbytnio, więc piszę posta. Komputera mam zamiar używać do: przeglądania internetu, czasem zagrania w Tibię i do gier. Myślę, że ze trzy rdzenie, 2-3GB ramu, dysk 300-500GB i jakaś lepsza karta graficzna z 512mb by weszła w tą cenę za te 2-3 miechy.
Liczę na was!
Monek

V
jesli ma wyjsc taniej, to mysle, ze bd skladal.
jezeli tak bardzo trudno okreslic to powiedzicie co byscie zlozyli na dzien dzisiejszy

Last edited:
Wiesz jak ceny mogą się zmienić w ciągu 2-3 miesięcy? skoro zakładasz taki temat, to chyba nie. Niestety nikt tutaj nie jest w stanie powiedzieć Ci, jak drogie będą części komputerower, za ten czas, a poza tym nie napisałeś czy składasz sam komputer, czy chcesz składa, to jest też różnica, bo jeśli składasz sam to możesz zaoszczędzić sporą kasę.

Sprzęt komputerowy zmienia się w tak zastraszającym tempie, że coś co wychodzi dopiero co z fabryki to zanim zdąży w ogóle zjechać z taśmy to już staje się przestarzałe.
-- kmn : d

Sorry za podpięcie się, ale jakoś tak mi to pasuje do tego tematu.

Ja bym na Twoim miejscu jeszcze poczekał trochę, w tym czasie poczytał trochę o sprzęcie, a potem zabrał się za kompletowanie części i złożenie tego samemu.

@down
Albo dealera ;)

Last edited:
Po pierwsze, komputery gotowe są 2x droższe niż części do zrób-to-sam (choć np. w komputroniku ci wirtualne poskładają kompa).