• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Konstig server.

dunder

New Member
Joined
May 24, 2008
Messages
335
Reaction score
2
Location
Sweden
Hej, jag har en fråga. Jag kommer ihåg att jag spelade på en server för något år sen eller så, tror att det var fast atack (i know it sucks) men.. jag älskade mapen, vad jag kommer igår mer var att man kunde göra "sd exori" kom då en 9 rutor som en exori fast med sd.

Någon som vet vad jag snackar om och kan säga vad mapen/servern hette ller ännu bättre, länka?

:thumbup:


Edit: Den var 7.8+, det fanns alltså addons, och man kunde få pengar genom piggy banks.


kör en update här då av vad jag minns.

Jag minns en bug, du kunde bli teleporterad till anywhere on the map om du gjorde någon bug med en npc, du började i rook (antar att det kunde ställas in) iaf, själv servern sög typ.. men <3 mapen, synd bara att jag inte kan beskriva den :(
 
Last edited:
jag tror inte du kan hitta den men kolla i open-tibia.com den kan finnas där....
 
Om du letar efter mappen, kan du ju alltid berätta vad den innehöll för specielt/unikt.

Haha, mm den finns kvar. Nästan alla länkar där är döda. Just nu skulle jag rekommendera otsoft.pl och byter till engelska i språk menyn.
 
Back
Top