• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

LAN party!

Supar Kakan

New Member
Joined
Aug 8, 2007
Messages
34
Reaction score
0
Tjena.
Jag och Hexo tänkte, tro det eller ej, försöka starta upp en LAN-förening.
Vi kommer att anordna LAN-partyn till och från men behöver veta intresset hos folk.
Vi kommer ta reda på en massa vi behöver och kolla resultatet för minsta möjliga priset per biljett.

Som det ser ut nu, om vi tar 500 personer måste vi ha in 700 kronor per person.
Det är lite för mycket tycker vi, så vi ska jobba på att ändra lite och fixa billigare.

Själva eventet kommer äga rum i Solna Hallen, vilket är en hall för sport och fri-idrott i Solna, vid Ankdammsrondellen (Nära Solna Centrum).

Kom gärna med idéer och om ni vill jobba med oss får ni kontakta antingen mig eller Hexo genom PM, MSN eller på IRC (Quakenet:#otserv).
Vi kommer behöva personal för att stå i kassorna, gå runt och vakta och stå vid ingångarna.

Kan ni hjälpa oss få tag i saker billigare, som t.ex. läsk och godis eller annat, även material, så säg gärna till!

Och snälla, håll allt flame borta från denna tråd. :)

Tack!

Mvh,
Kakan och Hexo.

----------------
Now playing: Red Hot Chili Peppers - Around The World
via FoxyTunes
 
Last edited by a moderator:
Min brorsa har tävlat kickboxning där :) Jag vet vart det ligger, bor själv i Haninge som ligger söder om stockholm. På ett sätt skulle det vara kul men jag får se om jag skulle ta mig dit.
 
Vet inte riktigt om jag skulle ta mig dit, men det skulle ju helt klart vara skoj! :)

Dock så är det lite långt... (Bor nere i skåneland.)
 
Skulle komma på något sånt här, Hoppas ni kör detta seriöst. btw empty ta dig till småland så tar vi sam åkning _/
Men ni måste uppdatera med Datum/Fast Pris också helt klart Om man ska vara "personal" där :p
 
Last edited:
Back
Top