• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Laptop

  • Thread starter Deleted member 154984
  • Start date
D

Deleted member 154984

Guest
Hejsan folket det är så att jag har en laptop som e 1 år gammal problemet är att den har lås när man ska logga in dock så har jag glömt koden ngn som vet hur jag kan fixa tbx koden




Windows 7 home premium
 
Vet inte om du kan fixa tillbaka koden men annars tror jag att du måste ominstallera windows :/
 
Hmm, du har haft datorn i ett år och sen glömmer du plötsligt bort koden. Testa att tänka efter lite eh?
 
Hmm jag har gjort lösent själv men jag var bortrest o glömde laptop hära sen så kan jag inte koden :(
 
Spamma F8 innan datorn startar, sen in på adminstratör läge o radera lösenordet/byt det.
Gjorde så iaf när ja glömde mitt, men vet inte om de fungerar på windows 7...
 
Spamma F8 innan datorn startar, sen in på adminstratör läge o radera lösenordet/byt det.
Gjorde så iaf när ja glömde mitt, men vet inte om de fungerar på windows 7...

HackarN^
:D
 
Spamma F8 innan datorn startar, sen in på adminstratör läge o radera lösenordet/byt det.
Gjorde så iaf när ja glömde mitt, men vet inte om de fungerar på windows 7...

Hahaha en gammal klassiker.. Jorå de funkar på windows 7, gjorde de själv för ett tag sedan!
 
testade det men det finns kod när man ska in på felsäkert läge :O
 
testade det men det finns kod när man ska in på felsäkert läge :O

De e väll din normala lösenord du använder för att du ska logga in i datorn. Som jag har när ja ska starta datorn.

Du creata de när du installera windows 7 premium 64-bit, har samma
 
Back
Top