Unbelievable
Member
Komplett.se - Toshiba Satellite L555-115 17,3" WXGA+ , vad säger ni om den? Något som rekommenderas'? 

Jag vill ha en laptop, bara undrar om den räcker till spel som Fifa 10, Cod etc med ganska hög grafik ^^
Awesome! Ska fan slå till på den då! Eller, rättare sagt, säga till föräldrarna att fixa den!))
Limannen: Har du en stationär dator med samma saker TYP?
Ja, nästan samma...det viktigaste är samma i princip.
Samma
*Grafikort (ATI Radeon 4650 HD)
*Minne, 4GB
Fast jag har lite högre processor, och är det absolut obligatoriskt i ditt fall att skaffa en laptop? Skulle rekomendera en stationär annars
Bara denna är ju hur grym som helst, fyfan va billig -.-
Kraftfull dator med smarta funktioner och snygg design! Packard Bell iXtreme 7240
Du får bättre grafikort, lika mycket minne och en bättre processor t.om.
Om jag skulle varit du, så hade jag tagit den stationära datan.
Men det är ditt val.
Det är ett sånt erbjudande vi får från kommunen vart 3:dje år och iår är det denna, det är därför, mina föreldrar sa att det fick bli den eller inget, och som vissa har sagt här så är den datorn bra ju, vi får den får typ 2k och där är bra saker på den, ni har ju sagt att det fungerar att lira bra spel med bra grafik också, + jag vill ha laptops, mycket skönare när man e på lan, man kan ligga i sängen med den å kolla film etc.. Denna bärbara jag har haft i 1 år nu (fick den förra julen) är ruskigt dålig, jag kan spela tibia, men om jag ska lira dota får jag lira på LÄGSTA grafiken, ingenting som är bra precis, kan inte se spellsen så bra etc~ och vissa special effekter, menmen. Det får nog bli denna! Den verkar ju vara grym, Grafikort (ATI Radeon 4650 HD) är det bra eller? :')
Man ska aldrig köpa datorer med Komuns kontrakt.. ojojoj va man blir lurad att köpa saker som egentligen kosta mycke mindre