• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Let there be life

Nederlanders niet zo veel, al hoewel het er nooit heel veel zijn geweest zover ik weet.
Ik kom nog wel regelmatig Nederlanders tegen met support, maar de meeste Nederlanders die ik ken zijn nu inactief of zitten op een ander forum.
 
Jammer, zou wel beetje relaxt zijn om weer wat meer nederlanders te krijgen op 't forum.
 
Meeste Nederlanders waren actief in de Mapping Showoff, maar de laatste tijd is het steeds meer een "flame here" board geworden, waardoor meeste daar weg gingen.
Ik ben hier eigenlijk ook alleen maar voor support, die mensen daar zijn wel echt aardig/sociaal. Voordeel is ook dat flamen daar tegen de regels is, die posts worden meteen verwijderd, onder andere door mij :D
Zou idd leuk zijn als er weer meer Nederlanders kwamen, maar daarvoor moet er wel iets zijn waar ze actief mee kunnen zijn, de Mapping Showoff zit er voorlopig niet in denk ik.
 
Nee mapping showoff board is echt verlaten op het moment, veel flamers en enkele die toch nog proberen het levend te houden. Maar al bij al zie ik ook steeds minder en minder mensen inloggen in het algemeen dan. Dit subforum is al jaren verlaten
 
Back
Top