• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!
  • 2026 staff recruitment is open! Check it out and consider applying!

Letar efter en bra OT

:( hatar RL maps jätte mycket dom e så jävla trista... custom ftw XDD

:( hatar RL maps jätte mycket dom e så jävla trista... custom ftw XDD

Custom är roligare, om dom är bra såklart ^^ Radonia är nog den bästa otn jag nånsin lirat. (förutom tott3 som var min första ot <3)

Ok ;D de ska ju nt vara custom med teleporter heller som evolution :P

man pallar ej custmo map längre, man känner inte igen sig osv :<

Är det inte det som är meningen?
Man ska utforska osv själv istället för att redan veta allt som de flesta vet om real mapen.

+ Custom servers är oftast gjorda av folk som vet lite mer än de som startar en rl map.
Folk med real maps laddar ner skiten, startar upp den, kör den en vecka, tröttnar , stänger av skiten.
javisst finns det många som är seriösare också men det är ju inte direkt ovanligt att en real map stänger ner efter första eller andra veckan.
Det är inte så vanligt att en custom map som någon har gjort själv gör det.

Ja men hampish, din serv "trollserv" och den mappen ni använder, ladda inte ni ner den också? hört att neon har gjort den :S

Ja men hampish, din serv "trollserv" och den mappen ni använder, ladda inte ni ner den också? hört att neon har gjort den :S

Svårt att tro att dom har laddat ner den.
Men javisst, de kan säkert ha laddat ner en liten del av den och sen byggt på och updaterat den väldigt mycket isåfall.

Finn en skön och seriös, aldrig crashes eller liknande.
Hemsidan är : Tibia - Free Massively Multiplayer Online Role-Playing Game - MMORPG

hehe ganska mycket som inte stämde där ser jag

Map: Custom Map (Inga teleporter eller customized RL Tibia Map)

Real map

Client: 7.6 Helst =) Men spelar nt så stor roll,

8.5

ExpRate: typ 3-15x EXP rate

1x

Inga dumma donations som gör en OVERPOWERED

Man kan donata för:
Bättre ställen att hunta på
Bättre spells
Nya quests
etcetc

Helst Svensk server :P

Tysk eller amerikans >.<

Hah, men nah inget passar , Kom igen måste finnas en bra OT XD (som ja tycker)

Real like djinns finns i sina fortress. (ank)

Kan blocka upp lite lvls åt dig, är bara 81 :/ pmar mitt namn.
lol typ som att nån nånsin kommer att bli typ 700 om den är så jävla lite exp xD
skriver för att jag vill ha fler posts hehe ;D

Som jag sa, ingen rl map ... d'oh ;o ser bara folk som skriver "testa denna så e de rl map"... seriöst xD

Back