• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Letar efter en ny serie att titta på :P

aa, de e därför jag ska se den varje söndag på tv 11 så man drar ut på tiden lite :p
 
Vilken kanal och när? vill inte ladda ner hela säsongen o se alla avsnitt direkt utan vill helst att de ska finnas på nån kanal 1 gång om dagen / veckan så de blir mkt mer spännande :D

Kolla bara på 1 avsnitt / vecka då? o.o

svårt? nE
 
aa, de e därför jag ska se den varje söndag på tv 11 så man drar ut på tiden lite :p

AA ja vet :D men jag glömde att titta på avsnitt 3 en gång, o repris kom nästa lördag så ja sket i att vänta o tittade på stream o då såg ja de andra avsnitten osså så XDDD (var bara tvungen!!)

Kolla bara på 1 avsnitt / vecka då? o.o

svårt? nE

Svårt? jO
 
Vilken kanal och när? vill inte ladda ner hela säsongen o se alla avsnitt direkt utan vill helst att de ska finnas på nån kanal 1 gång om dagen / veckan så de blir mkt mer spännande :D

Ladda ner hela säsongen och se ett avsnitt i veckan, visa lite självdisciplin :]
 
Prison Break funkar alltid.

Heroes också. Ganska gamla dock
 
Spartacus
Community (!!!)
Dexter
Weeds
Fresh Prince of Bel Air
Everybody Haters Chris (helt okej)
The Wire (!!!)
Sopranos (klar klassiker, rekommenderas starkt)

...och sen kan man alltid köra Entourage (iaf s1-3, möjligen s4 också) igen ;)

EDIT: Är Jersey Shore grym?
 
Last edited:
Spartacus
Community (!!!)
Dexter
Weeds
Fresh Prince of Bel Air
Everybody Haters Chris (helt okej)
The Wire (!!!)
Sopranos (klar klassiker, rekommenderas starkt)

...och sen kan man alltid köra Entourage (iaf s1-3, möjligen s4 också) igen ;)

EDIT: Är Jersey Shore grym?

Aa jersey shore är bra :D tycker jag iaf :)
 
Vilken kanal och när? vill inte ladda ner hela säsongen o se alla avsnitt direkt utan vill helst att de ska finnas på nån kanal 1 gång om dagen / veckan så de blir mkt mer spännande :D
En serie stalker lr? xD skulle aldrig kunna passa till en serie varje dag lr nån dag på en tid. Tänk om man sitter i en raid lr nåt xD
 
Spartacus
Community (!!!)
Dexter
Weeds
Fresh Prince of Bel Air
Everybody Haters Chris (helt okej)
The Wire (!!!)
Sopranos (klar klassiker, rekommenderas starkt)

...och sen kan man alltid köra Entourage (iaf s1-3, möjligen s4 också) igen ;)

EDIT: Är Jersey Shore grym?

Jersey shore är fan king, fan riktigt roligt å kolla på dumma biffiga italienare haha
 
orka ladda ner säsonger, varför kollar ni inte bara på stream? -.^
 
Back
Top