• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Lite problem med..

Donio

Banned User
Joined
Jun 24, 2008
Messages
4,004
Reaction score
16
Location
Manhattan, New York
Hejsan, jag har bara en fråga till någon som kan nått om datorer..

Jag har precis updaterat mitt windows till vista home basic. När jag köpte det från början så vart det redan vista fast det blev några problem så jag gjorde den till XP.. Igår så fixade jag om den till windows vista.. Iaf jag vet att jag har ett trådlöst nätverkskort inbyggd inne i datorn eftersom jag inte behövde nått internet usb~ innan, jag har router etc som ska fungera..

Vet någon om hur jag kan fixa så det inte behövs dra sladdar etc till datorn gemon hela huset?

som sagt jag har inte behövt göra det innan..
 
Eller så kanske snubben måste sätta på WLan nätverkskortet. Eller ladda ner drivrutiner...
 
@spice inget fel med routern, internetet i dom andra 2 datorerna fungerar.. men det kan nog vara nått fel med nätverks kortet..

@Korrex Jag har suttit å laddat ner drivrutinerna men inget hände... å vad menar du med 'kanske snubben måste sätta på WLan nätverkskortet' ? :eek:
 
@spice inget fel med routern, internetet i dom andra 2 datorerna fungerar.. men det kan nog vara nått fel med nätverks kortet..

@Korrex Jag har suttit å laddat ner drivrutinerna men inget hände... å vad menar du med 'kanske snubben måste sätta på WLan nätverkskortet' ? :eek:

Alla laptops bör ha en liten switch som man trycker på så att datorn sätter igång WLAN. Är den på?
 
Ah vet ej, jag har en acer aspire 7220 empowering technology.. den har en knapp "e" jag skulle kunna tro att det är den, fast inget händer när jag trycker på den
 
Back
Top