• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

lulz

Status
Not open for further replies.

Onii

Icecream BITCH!
Joined
Jan 23, 2010
Messages
107
Reaction score
0
Finns en film, han dör och han kommer till en speciell ö som man tydligen inte kan fly ifrån.
Ändå så försöker han fly och jag vet inte om han lyckas eller inte men är det någon som har en aning om vilken film jag yrar om?
Skulle behöva veta namnet på den, tack på förhand.

Vet att jag inte behövt posta tråden i svenska sektionen men jag gjorde det ändå så de så.
 
Lost? (efter första säsongen händer ju allt möjligt xD)

Hur ser karaktären ut? mer info plx.
 
Lost? (efter första säsongen händer ju allt möjligt xD)

Hur ser karaktären ut? mer info plx.

Ingen serie, utan en film. De e typ nåt super-high-tech ställe som man inte kan simma ifrån och massor grejjer.
Såg halva filmen för nåt år sen och jag blir helt galen när jag tänker på det. Vet inte riktigt vem som spelar karaktären.
Han försöker iallafall komma ifrån ön tillbaka till sin familj, vet att det är riktigt lite att gå på :/
 
Ingen serie, utan en film. De e typ nåt super-high-tech ställe som man inte kan simma ifrån och massor grejjer.
Såg halva filmen för nåt år sen och jag blir helt galen när jag tänker på det. Vet inte riktigt vem som spelar karaktären.
Han försöker iallafall komma ifrån ön tillbaka till sin familj, vet att det är riktigt lite att gå på :/

AHHHH !!! JAG VET!!


claude van damme filmen..!!! tyvärr vet jag inte vad filmen heter, men sök på van damme på imdb sen kolla igenom hans filmer.. tar inte så lång tid tror jag
 
jaaaa jcvd!! hahahaha du har inte sett så mycket av den, för att han dör o kommer till ön är kanske bara 10-20 min av filmen :p
 
The Island heter den väl? :p Skit bra film imo...
 
jaaaa jcvd!! hahahaha du har inte sett så mycket av den, för att han dör o kommer till ön är kanske bara 10-20 min av filmen :p

Är du säker? :D Laddar ner den och kollar om de är den :)

The Island heter den väl? :p Skit bra film imo...

Dom är dock inte döda, men den är jävligt bra, dom är ju "kopior" av ägaren, som kommer ge dom t.ex organ :D
 
E de den när de e typ folk som har en bomb på foten så slåss dom mot varann o sånt?
så försöker en kille komma över t sin familj o sånt shit xD
 
E de den när de e typ folk som har en bomb på foten så slåss dom mot varann o sånt?
så försöker en kille komma över t sin familj o sånt shit xD

Det låter ganska rätt tror jag, har ingen aning faktiskt :D
 
Det låter ganska rätt tror jag, har ingen aning faktiskt :D

Herregud vilket minne :/
Man kommer ju ihåg om det är flera på ön som slåss, typ enda filmen handlar om.
Om det nu är The Condemned..

Edit: Inte sett denna men det kan ju också vara Battle Royale
 
Herregud vilket minne :/
Man kommer ju ihåg om det är flera på ön som slåss, typ enda filmen handlar om.
Om det nu är The Condemned..

Edit: Inte sett denna men det kan ju också vara Battle Royale

Mitt minne är värt guld. Det var några år sen jag såg den en liten stund på tvn och var dum nog att inte kolla namnet.
Kollade om det var The Condemned, men det var de inte tyvärr. Tyckte inte jag kände igen JCVD heller :/
 
Är skådespelarna japanska för då kan det vara som Zisly säger, Battle Royale
 
Mitt minne är värt guld. Det var några år sen jag såg den en liten stund på tvn och var dum nog att inte kolla namnet.
Kollade om det var The Condemned, men det var de inte tyvärr. Tyckte inte jag kände igen JCVD heller :/

Jag kollar namn på filmer men jag glömmer det endå.
Men jag glömmer dock inte vad filmen handlar om :p
(sorry att jag är gnällig :()
 
Är skådespelarna japanska för då kan det vara som Zisly säger, Battle Royale

Nope de var de inte. Han dör, alltså han lever i ett "afterlife" och försöker fly från ön så han kommer tillbaka till verkligheten.

Jag kollar namn på filmer men jag glömmer det endå.
Men jag glömmer dock inte vad filmen handlar om :p
(sorry att jag är gnällig :()

Haha det är lugnt, vet att jag gav kass beskrivning och de är inte mycket att gå på, men det är värt ett försök :)
 
Kan du namnet på någon av skådespelarna då?
 
Nope, vet bara att han var vit, 35-årigish, brunt hår, normal kropp.
 
Nope de var de inte. Han dör, alltså han lever i ett "afterlife" och försöker fly från ön så han kommer tillbaka till verkligheten.



Haha det är lugnt, vet att jag gav kass beskrivning och de är inte mycket att gå på, men det är värt ett försök :)

Ok. Men skriv ner allting du kommer ihåg från filmen, skitsamma om det ser osammanhängande ut eller inte. I'll find you that movie :D (såvida den inte är från 70talet)
 
Ok. Men skriv ner allting du kommer ihåg från filmen, skitsamma om det ser osammanhängande ut eller inte. I'll find you that movie :D (såvida den inte är från 70talet)

Count me in! Nu jävlar ska vi hitta filmen med mina ultra :ninja: skills ^_^
 
Den gick på tv för 2-3 år sen, han kommer till en ö när han dör, väldigt modern, han träffar kändisar är döda, han drar igång planer på att komma därifrån, det är super-system så dom inte ska kunna fly, delvis massor saker i vattnet som köttar dig om du kommer nära dom, det fanns också en tv ute vid typ en pool, mer än så kommer jag tyvärr inte ihåg :/
 
Den gick på tv för 2-3 år sen, han kommer till en ö när han dör, väldigt modern, han träffar kändisar är döda, han drar igång planer på att komma därifrån, det är super-system så dom inte ska kunna fly, delvis massor saker i vattnet som köttar dig om du kommer nära dom, det fanns också en tv ute vid typ en pool, mer än så kommer jag tyvärr inte ihåg :/
Hur såg filmen ut? Såg den gammal ut? (80tals, 90tals etc)?

Edit; Har den tror jag, No Escape.
Fan om det inte är den grr
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top