• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Malta - Sverige

Vilka vinner?


  • Total voters
    24
  • Poll closed .
Status
Not open for further replies.

Deavz

Global Moderator
Senator
Joined
Feb 19, 2009
Messages
1,357
Reaction score
16
Location
Sweden
Tjenare! Matchen mellan Malta och Sverige drar igång på onsdag 18:30, så låt oss spekulera lite, vilka tror ni vinner?

Själv tror jag Sverige vinner, slår vi Ungern vinner vi säkert mot malta :)
 
Rofl, varför röstade du då på malta? :D
 
Jag hoppas att Malta vinner :D
 
Tror Sverige förlorar mot någon dum anledning...
Lagerbäck tror väl, äh...om de vann mot Ungern kan de få lite ledigt av från träningen, slappa och ta det lugnt inför Malta.

Och så låtsas Zlatan kämpa skit hårt och sedan säga i pressen att det var jobbigt med att förlora med 1/2-0 och de gjorde sitt bästa men räckte inte.

Och sedan återvänder Zlatan till Barcelona och spelar skit bra och ger sitt allt :p
Så är det bara, tror ni verkligen han ger allt för den lönen som att spela i landslaget ? Tror ej det, i Barca kan han njuta och kämpa för varje miljon per mål han gör ;)

Yet again....this is just what I think :D
 
Tycker det är sorgligt att folk inte alltid ger sitt allt :/ pga "äh, om jag ska ge mitt allt eller anstränga mig lite ska jag ha x Miljoner"
 
Självklart vinner Sverige. Det är i stort sett vinna eller försvinna. Lagerbäck vet vilken situation han ligger i. Zlatan kommer spela på topp tror jag.

2-1 gissar jag på att det kommer bli.
 
2-1 till Sverige, förlåt för spoilen men hämtade en tidning från framtiden.
 
de som hoppas att malta vinner, vad är ni för folk om ajg får fråga+
jag e bara född i sverige, och bor här.. bara för det måste jag inte "älska" sverige? :S
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top