• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Masz pomysł na strone? Pisz

Jensej

Member
Joined
Feb 28, 2009
Messages
807
Reaction score
8
Witam serdecznie,
Od jakiegoś czasu prowadzę swój serwis, który od pewnego czasu generuje dość spory ruch. Z racji tego, że jestem ambitny (może za bardzo)- mój projekt mnie nie zadowala, poszukuję ludzi do czegoś "świeżego", a mianowicie szukam nowych pomysłów (wraz z ludźmi) na stronę/aplikację. Czyli ogólnie mówiąc szukam ludzi do współpracy z pomysłem. Ogólnie mogę powiedzieć, że jestem programistą, do tego dysponuję drugim lepszym programistą, a także dość dobrym zapleczem marketingowym.
Jeśli jest ktoś chętny zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam.
 
Czyli PROGRAMUJESZ strony internetowe tak? hmm ciekawe...
Po wprowadzeniu HTML5, można śmiale określać tworzenie zaawansowanych stron internetowych programowaniem ;) Jak sam dobrze wiesz, albo i nie przy użyciu HTML5 można już pisać gry przeglądarkowe, wieć jak to określisz? Webmastering?
 
Po wprowadzeniu HTML5, można śmiale określać tworzenie zaawansowanych stron internetowych programowaniem ;) Jak sam dobrze wiesz, albo i nie przy użyciu HTML5 można już pisać gry przeglądarkowe, wieć jak to określisz? Webmastering?
Różnica jest taka, że kod napisany w języku programowania się kompiluje w przeciwieństwie do html'a, który jest zwykłym językiem znaczników.
 
Jednakże uważam, że używanie słowa programowanie w stosunku do HTML5 jest dobrym sformułowaniem. Nawet autorzy książek nadają swoim tytułom przydomek programowania a nawet zaawansowanego programowania. Przykład:
http://helion.pl/ksiazki/html5-zaaw...r-lubbers-brian-albers-frank-salim,htm5zp.htm