• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

@Monster Names

Xep

New Member
Reaction score
0
People are making their character as "monster names" like
Example . "Frost Dragon" , "Orc Warlord" .
Then they come in spawn and I attacked them accidentally and I took skull and he come with main and killed me -.-'' .
Shouldn't that chars be deleted?

People are making their character as "monster names" like
Example . "Frost Dragon" , "Orc Warlord" .
Then they come in spawn and I attacked them accidentally and I took skull and he come with main and killed me -.-'' .
Shouldn't that chars be deleted?

u didnt atk them, ur bot did.

Lol, if GMs do remove their names, they do support botting. As your bot did kill these characters as mentioned above :->

Fyfan vilken idiot du är, du säger att bots inte attakerar players jag visar en cam på en idiot som botar och dödar en player.
Sen säger du att jag inte kan sätta upp en bot och att jag bor i piteå???????????

IDIOT!

Fyfan vilken idiot du är, du säger att bots inte attakerar players jag visar en cam på en idiot som botar och dödar en player.
Sen säger du att jag inte kan sätta upp en bot och att jag bor i piteå???????????

IDIOT!

Jag kollade inte på camen men om du sätter igång den rätt så attackerar den inte folk

Jag kollade inte på camen men om du sätter igång den rätt så attackerar den inte folk

Har inget med och göra hur du sätter upp din bot utan det handlar om ifall du har handen i klickat eller inte : )

@Location: Bakom JoNNeT's morsa

haha pinsam du är

Som alla förmodligen vet så bryr jag mig inte speciellt mycket om vad dumma pitebor säger över internet.

Beror fullkomligt på vad du bottar med och på vilket sätt, du kan t.ex köra med exori frigo så attackerar du dom som går framför dig ifall monstret dör

i don't really think he cares if his ip is visible

Som alla förmodligen vet så bryr jag mig inte speciellt mycket om vad dumma pitebor säger över internet.

Beror fullkomligt på vad du bottar med och på vilket sätt, du kan t.ex köra med exori frigo så attackerar du dom som går framför dig ifall monstret dör

Du vet att du börjar med att säga i denna tråd att bots inte attakerar folk...idiot och jag bor inte o piteå

idiot.

File uploaded from IP address 83.248.254.128 (Sweden)

But an awesome and hilarious cam. :thumbup:

not me who uploaded it so it's not my ip :thumbup:

Back