• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

[MSN] Nåt sett att tracka IP addresen via msn ?

Teddy

SweStream.se
Joined
Oct 2, 2008
Messages
3,797
Reaction score
10
Location
Sweden 172
som rubriken .. finns det nåt sett att se ip addresen på te.x en av minna msn kontakter
 
Starta en direkt anslutning till personen (t. ex genom filöverföring, mic konversation, webcam), när anslutningen är etablerad så bör du kunna se personens IP adress med netstat kommandot.
 
In på cmd, skriv in 'netstat'. Då får du fram alla aktiva anslutningar. För att få fram en persons ip genom msn så måste ni ansluta till varandra på något sätt, t ex att skapa en röstkonversation eller skicka en fil som han eller hon då accepterar.

Hoppas det hjälpte.

fu tala, bara för att jag sa till dig på msn att jag skulle svara så svarade du! SCAMMER!
 
Eller så kan du testa på en polare, så du vet hur det fungerar nästa gång du ska testa på offret? :) Du kan skriva netstat innan din polare accepterar, sen öppnar du en ny cmd ruta där du skriver netstat efter att din polare har accepterat, då bör du hitta en ny anslutning, annars kan det vara svårt :p
 
BAHAHAH

Ska testa detta så jag kan äga mina polare.

Äre tillåtet att snacka om Pinging och Dos attacker på forumet?
 
aa
Startmeny -> Kör/Run... -> skriv in cmd
sen ska det komma fram en svartruta som man kan göra lite saker i ^^
 
Ladda ner MSN plus så finns det ett IP get script som du kan tanka :p
det är bara att skicka en fil till dom eller nått så ploppar IPn upp :p
 
Back
Top