• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Mullbergaskolan <3

cirtaboy

Member
Reaction score
19
Vid första anblick en helt hemsida för en helt vanlig skola. Men kollar man runt lite så märker man att skolan inte är så seriös ändå. ^_^
Sidan är en informationssite om en fiktiv skola som heter Mullbergaskolan. Mycket rolig läsning!

Mullbergaskolan <--

ossian.jpg

Ossian Björk (elev) skriver:
Ämne: RE: Favoritapostel?

JUDAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here

rektor.jpg

Leif Waldemark (rektor) skriver:
Ämne: RE: Favoritapostel?

OSSIAN! Vad i helvete tror du att du håller på med?

Med vänlig hälsning
Leif Waldemark - vår allas rektor.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

edit:

Anonym elev skriver:
Ämne: Grön gegga

Det kommer grön gegga ur min penis. Är det normalt?

kurator.jpg

Miriam Danegård (Kurator) skriver:
Ämne: Re: Grön gegga

Det är helt normalt och inget att oroa sig för.

bygga giljåtin

fabian.jpg
Fabian Sämo (elev) skriver:
Ämne: bygga giljåtin
hej jag heter fabian sämo och jag mår bra. hur mår ni. i träslöjden vill jag och min besta kompis ossian bygga en liten giljåtin som ska funka för vi har till och med hittat en död hare vi kan tästa den på. men träis folke säger att vi inte får göra det för det finns säkert många föräldrar som inte vill att man ska göra sånt i slöjden. tycker inte ni att vi ska få bygga en giljåtin??????????????????? hej då fabian sämo.

trais.jpg

Folke Birgersson (träslöjdslärare) skriver:

Ämne: Re: bygga giljåtin

Men Fabian och Ossian, jag trodde faktiskt vi var färdiga med den här diskussionen?

ossian.jpg

Ossian Björk (elev) skriver:

Där ser ni att träis är en jävla bög.

datakille.jpg

Berndt Horst (IT-ansvarig samt admin)***** skriver:

Ossian! Du vet mycket väl att inga personangrepp tillåts på detta forum. Om Folke är homosexuell är det hans ensak. (Det finns t.o.m. botemedel för sånt nu för tiden, så det är inget att skämmas för.)

rektor.jpg

Leif Waldemark (rektor) skriver:

Folke, säger bara till om du behöver hjälp. Jag har en kusin som driver ett rehabiliteringsläger i Härjedalen mot homosexualitet med hjälp av Guds ord. Skolan vill ta sitt ansvar och kan säkert bekosta en del av din behandling.

Med vänlig hälsning
Leif Waldemark - vår allas rektor.

vaktis.jpg

Tommy Jacobsén (vaktmästare) skriver:

Det finns en massa homosexuella som gjort bra musik va. Tänker bland annat på Freddy Mercury i Queen.

Back