• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Mus och tangetbord tar över några av mina spel.

Fairywintah

RoHaN-OTs - Support and Mapper.
Joined
Nov 5, 2009
Messages
1,516
Reaction score
13
Hej, länge sen jag skrev här, jo jag har ett problem med att spela Counter-strike Source och wow och Minecraft utan att Musen och tangetbordet låser sig och jag springer rakt in i en vägg eller skjuter som inisattan på counter strike. om ni har samma problem har ni löst det snälla säg.

Bättre förklaring: Om jag nu springer och rör på mig efter 5 sekunder så slutar mitt tangetbord och mus att funka även fast jag slår på D eller A för att undvika skott från fienderna. och detta är min mus också den låser sig. denna är på en 32 bit windows xp dator..
 
Har du drivers till ditt tagentbord och mus? ifall du har det installera senaste drivers om du inte har det.
 
Hur fan får man dom?!.. xD

När jag köpte musen så fick jag inge drivrutin den installerades automatiskt så att man kunde använda den.. och den fungerar korrekt.. :p och tangetbord är gammalt xD
 
Last edited by a moderator:
Men asso den funka, sen när jag stängde av daotnr en dag så dagen efter så höll den på, ska kolla fall det funkar efter typ 30 updateringar av windows update.. xD
 
Om gubben börjar gå automatiskt så gör du så här

Håll in W A S D samtidigt, woulla.
 
Back
Top