• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

När Går du och lägger dej ?

Teddy

SweStream.se
Joined
Oct 2, 2008
Messages
3,797
Reaction score
10
Location
Sweden 172
Undra bara ^^ för visa brukar typ va inne 24/7 :S
Själv nu på sommarlovet blire mellan 3 och 5
men på vanliga dagar ere kvart i elva eller något sånt för annars orkar jag inte morgondagen <_<
Aja ..
så svara på titel

Nu Rep eller dö en hemsk död
 
02:00-04:00 + när jag blir trött, eller har lust att sova :D
 
Försöker att få normala tider igen men det går bara inte :/
blir alltid uppe till 5-6 :S
Och när jag jobbade blev det 2-3 och gick upp 7 :p
 
Om jag inte måste upp tidigt så blir det runt 13-14:00.
Skulle vända dygnet häromdan fast gick inge vidate, blev uppe tills 12-13 på nästa dag sen palla jag inte mer.
Så jag sov till 19 eller något och blev uppe tills 6-7 på morgonen och sedan klev jag upp 9:30 idag för att gå ut med hunden och nu sitter man här..
 
När jag är ledig från skolan så är det mellan 03-05. Jag sover till 14 ungefär :p
 
Okej kan nån langa en server ..
rolig ingen 3x-9x server bara ..
helst inte RL Map
jag måste ha något så länge , hälst som sweddy om nån har kört .. min e ju inte på så jag kan inte köra på den,
 
Blir nog en sen natt idag också >.<
Aja får väll ta och äta något nu xD
 
I vardagarna sover jag oftast mellan 11.00-01.00, vaknar 06.30. Helgar brukar jag vara uppe och snacka med rls eller så är man ute med vänner och det blir oftast 02.00-04.00 jag lägger mig, sover till 11.00-13.00 beror på hur tröt jag är. Måste lägga till att jag älskar att sova om jag sovsugen så skiter jag i allt jag gör(om det inte är viktigt) och går och lägger mig:p
 
natt mäniskor ..
muhahahahah ..
ingen bra server nån kan ge mej :( ?
...
måste ha något att köra inatt ^.^
Woho
+
va e världsrekordet att vara uppe ?
 
Last edited:
Alldeles för sent igår, kände jag, försov mig när jag skulle jobba. Tog mig 7 minuter från sängen till bushållplatsen som ligger 1,5 km bort. :) Hann precis med bussen. ^^

Gick och lade mig 00:00 typ, skulle upp 05.30 \o/
 
Back
Top