• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Någon Intresserad?

aladinho

New Member
Joined
Jun 21, 2009
Messages
1
Reaction score
0
Hejsan! jag har hållit på och mappat på en rl map 8.54, rätt länge nu och är äntligen färdig allting funkar perfekt alla quester och allt. Nu behöver jag bara en som kan hosta servern mappen är ca 100 MB stor och jag antar att om du är intresserad så har du ett bra internet och en bra processor.

Så varför skaffar jag inte en dedicated och hostar där?

För tillfället har jag inga pengar men jag hoppas dra in tillräckligt med pengar till en dedicated och såklart dem som hostar den till mig nu kommer få 2/3 av alla pengar och om du är intresserad så kan vi såklart att forsätta "hosta" tillsamans på dedicaten men då får vi 50% var.'

Adda mig på msn om du är intresserad! Så Snackar Vi Vidare där ifrån!

[email protected]
 
Passa dig för scammers, finns flera stycken som vill åt din OT bara för den kan vara bra ..

Ta en titt på job section istället, brukar finnas seriösa hosters där.
 
Passa dig för scammers, finns flera stycken som vill åt din OT bara för den kan vara bra ..

Ta en titt på job section istället, brukar finnas seriösa hosters där.
Håller med.

Passa dig för scammers. Finns riktigt många. :/
 
hade kunnat hosta men synd att det är en real tibia map!
 
Back
Top