• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Några frågor om jul uppdatering på ikasera

Byllan

Member
Reaction score
12
Hejsan
Jag kommer faktiskt inte på vad jag ska lägga till nu i Jul updaten på ikasera det ända jag vet är en santa claus inget annat har ni några förslag?

1. Hmm Grynch Clan Goblin Raid =) (Lämna in Tokens för Custom Reward + RL tibia Reward) Tokens droppas av grynch clan goblins (alltid en och max 1 token per goblin) som du sedan använder som cash för att köpa saker hos Santa Claus, Typ 100 Tokens för Addon Doll

2. När Julen är över så får top 3 Lvlade Donation Points elr nått reward =P

kmr nt på nått mer :o

För att 80% av dom som spelar donerar inte och tycker det är skit tråkigt.
Då har du verkligen inte koll?
80 % ? Verkligen inte..

Jag har fått 2 klagomål på dons i hela mitt liv typ, fast jag har fått typ 500 klagomål på att jag inte haft dons..
Så nej, du har verkligen fel.

@thread
Adda någon najs donation item som bara kan köpas på julen typ (ganska op) och sen tar du bort den efter och lägger upp en ny nästa jul så att det blir rare att ha den.
På så sätt kommer folk att vara mer aktiva på de dagar när de vet att du kommer att lägga in något speciellt item, påsk, jul, Halloween, nyår ..etc..

Lycka till!

Lol tror du inte jag använder mina pengar som jag tjänar in till att köpa scripts och fixa otn också Spice?

plx

Det har det alltid gjort

Ne där har du faktiskt fel... donations började 8.1 elr något innan dess tänkte folk inte ens på de. Men Jag håller med Exique om de han säger, det skulle bli skit najs om du kunde fixa de, jag tror många players hade tyckt om de.. Iaf lycka till byllan!

Då menar jag inte bara om donations lol..

allt går ut på pengar nu för tiden det har det gjort så länge jag kan minnas..

Som sagt inte bara om OTS

Då menar jag inte bara om donations lol..

allt går ut på pengar nu för tiden det har det gjort så länge jag kan minnas..

Som sagt inte bara om OTS

Hur skulle något annat som inte är OT relaterat vara intressant nu? Bara undrar

Så du menar att det bara är ots som intreserar dig?

Verkligen inte, men när jag går in på en tråd som handlar om hur en gosse kan göra sin OT bättre så är jag inte så intresserad av nått offtopic som hur din farsa har det på jobbet?

Back