• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!
  • 2026 staff recruitment is open! Check it out and consider applying!

Några frågor om jul uppdatering på ikasera

Alltså måste ni tjafsa på mitt thread? Snälla tjafsa i reallife istället så trött på att alltid någon ska börja och ingen kan avsluta det ni låter som pårökta ekorrar gå till något annat thread snälla jag ville bara ha tips inget tjafs

Alltså måste ni tjafsa på mitt thread? Snälla tjafsa i reallife istället så trött på att alltid någon ska börja och ingen kan avsluta det ni låter som pårökta ekorrar gå till något annat thread snälla jag ville bara ha tips inget tjafs

eyy ska du ha stryk mannet? walla, har kontakt med somalier..

alla ni är apor som leker för mkt :P otland är ett forum och detta är en tråd som frågar efter idéer... så give it up:p

Trojar förstår nog inte att jag var ironsik där eftersom han inte har svarat på det jag skrev!

Trojar förstår nog inte att jag var ironsik där eftersom han inte har svarat på det jag skrev!

hahah ja för jag var liksom inte ironisk...

& sitter kanske inte @*otland som du, liv irl du vet :PpPp

Okej om ni nu är så biffiga varför börjar ni hålla på med mitt thread då jag ställde en enkel fråga allt jag ville ha reda på va om jag kunde få tips på några jul uppdateringar till Ikasera :D

Back